To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca – od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą Twoją firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów – i jeśli nie chcesz, by Twój przepadł w informacyjnym szumie – musisz dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił.
Jak to zrobić? Dowiedz się u źródła! Już 25 maja 2021 r., Media Relations, Puls Biznesu.
Sprawdź, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami.
Naucz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów.
Poznaj techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia.
Dowiedz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy.
Poznaj skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy.
Sprawdź, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają.
Wejdź w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.
Nie będziemy skupiać się na teorii – program spotkania to głównie warsztaty prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy reprezentujących bardzo różnorodne media oraz ekspertów komunikacji.
Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!
W konferencji udział wezmą dziennikarze z różnych mediów:
- prasowych (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński – Puls Biznesu),
- radiowych (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski – Radio 357),
- regionalnych (Jerzy Jurecki – Tygodnik Podhalański),
- telewizyjnych (Radosław Mróz – TVN24),
- branżowych (Michalina Szczepańska – HandelExtra.pl/Handel),
- lifestylowych (Agnieszka Jastrzębska),
- agencyjnych (Wojciech Surmacz – PAP).
Link do spotkania: https://www.pb.pl/konferencje/media-relations-892f033a-a946-4d27-87b5-d56f56f7ed22?utm_source=socialmedia&utm_medium=pap&utm_campaign=k_MR