czwartek, 7 listopada, 2024

Jak stworzyć atrakcyjną strategię komunikacji za pomocą Facebooka i Instagrama?

Jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych w pracy instytucji kultury? Jak opracować efektywną strategię pozwalającą zbudować spójny wizerunek działań edukacyjnych? Narodowe Centrum Kultury zaprasza na trzydniowe szkolenie, którego tematem będzie tworzenie strategii komunikacji za pomocą Facebooka i Instagrama.

Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą się dowiedzieć, jak efektywnie budować własną markę w mediach społecznościowych i w pełni wykorzystać wszystkie ich funkcje w aktywnej promocji działań skierowanych do nowej społeczności. Jego uczestnicy dowiedzą się m.in. jak budować pełne strategie komunikacji w obszarze Social Media i wcielać je na własnych kanałach, jakich aplikacji używać, aby każdy post miał sens i jak wypracować i podtrzymać kontakt w odbiorcami. Poznają też tajniki #hasztagowania i crossportowania i nauczą się dopasowywać publikowane treści do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Szkolenie adresowane jest do osób początkujących średniozaawansowanych.

Aby wziąć udział w szkoleniu, należy wypełnić formularz rekrutacyjny, który dostępny będzie do 19 września.

Szkolenie odbędzie się w Domu Pracy Twórczej w Radziejowicach.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie NCK.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...

Regionalne Centra Konserwatorsko-Magaz...

20 listopada 2024 r.  10.00–17.00,  Forty Kleparz w Krakowie, ul. Kam...

Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowski...

Temat strat wojennych jest niezwykle ważnym elementem badań nad polskim dziedzi...