niedziela, 22 grudnia, 2024

Jak stworzyć atrakcyjną strategię komunikacji za pomocą Facebooka i Instagrama?

Jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych w pracy instytucji kultury? Jak opracować efektywną strategię pozwalającą zbudować spójny wizerunek działań edukacyjnych? Narodowe Centrum Kultury zaprasza na trzydniowe szkolenie, którego tematem będzie tworzenie strategii komunikacji za pomocą Facebooka i Instagrama.

Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą się dowiedzieć, jak efektywnie budować własną markę w mediach społecznościowych i w pełni wykorzystać wszystkie ich funkcje w aktywnej promocji działań skierowanych do nowej społeczności. Jego uczestnicy dowiedzą się m.in. jak budować pełne strategie komunikacji w obszarze Social Media i wcielać je na własnych kanałach, jakich aplikacji używać, aby każdy post miał sens i jak wypracować i podtrzymać kontakt w odbiorcami. Poznają też tajniki #hasztagowania i crossportowania i nauczą się dopasowywać publikowane treści do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Szkolenie adresowane jest do osób początkujących średniozaawansowanych.

Aby wziąć udział w szkoleniu, należy wypełnić formularz rekrutacyjny, który dostępny będzie do 19 września.

Szkolenie odbędzie się w Domu Pracy Twórczej w Radziejowicach.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie NCK.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...