niedziela, 23 lutego, 2025

Jak stworzyć atrakcyjną strategię komunikacji za pomocą Facebooka i Instagrama?

Jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych w pracy instytucji kultury? Jak opracować efektywną strategię pozwalającą zbudować spójny wizerunek działań edukacyjnych? Narodowe Centrum Kultury zaprasza na trzydniowe szkolenie, którego tematem będzie tworzenie strategii komunikacji za pomocą Facebooka i Instagrama.

Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą się dowiedzieć, jak efektywnie budować własną markę w mediach społecznościowych i w pełni wykorzystać wszystkie ich funkcje w aktywnej promocji działań skierowanych do nowej społeczności. Jego uczestnicy dowiedzą się m.in. jak budować pełne strategie komunikacji w obszarze Social Media i wcielać je na własnych kanałach, jakich aplikacji używać, aby każdy post miał sens i jak wypracować i podtrzymać kontakt w odbiorcami. Poznają też tajniki #hasztagowania i crossportowania i nauczą się dopasowywać publikowane treści do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Szkolenie adresowane jest do osób początkujących średniozaawansowanych.

Aby wziąć udział w szkoleniu, należy wypełnić formularz rekrutacyjny, który dostępny będzie do 19 września.

Szkolenie odbędzie się w Domu Pracy Twórczej w Radziejowicach.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie NCK.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeo – Najczęściej wybierany, najnowo...

W dobie dynamicznego rozwoju technologii, zarządzanie zbiorami muzealnymi staje...

Noworoczna okazja na rozwój z systemem...

W tym wyjątkowym czasie chcielibyśmy zapytać czy zastanawiali się Państwo nad z...

Biblioteka w muzeum (i nie tylko)

Moduł biblioteczny w systemie Muzeo jest dedykowany do zarządzania zbiorami ksi...

Zimowy Wjazd do Huty 2025- Muzeum Przy...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach jak co roku, podczas ferii zimowych...

Profesjonalna ewidencja zbiorów

Każdy pracownik muzeum doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważna jest dokładna i ...