Amsterdamska marka odzieżowa Daily Paper i Muzeum Van Gogha uruchomiły sprzedaż wspólnej kolekcji ubrań z wizerunkami arcydzieł Vincenta van Gogha.
Kolekcja, której sprzedaż ruszyła 2 października, jest dla Daily Paper i Muzeum Van Gogha okazją do zbadania, w jaki sposób moda i sztuka mogą łączyć ludzi z różnych środowisk i uczyć się od siebie nawzajem.
Zainspirowana życiem i twórczością Vincenta van Gogha firma Daily Paper po raz kolejny nawiązała współpracę z muzeum. W nowej, jesienno – zimowej kolekcji wykorzystano kultowe dzieła, takie jak The Potato Eaters (1885) i Sunflowers (1889), a także szereg mniej znanych kompozycji kwiatowych Van Gogha. Wśród ubrań znajdziemy płaszcze, t-shirty, swetry, kurtki i szereg akcesoriów.
Kolekcja jest dostępna w sklepie internetowym Muzeum Van Gogha, na stronie Dailypaperclothing.com , w sklepach stacjonarnych Daily Paper, sklepie Muzeum Van Gogha i innych wybranych punktach na całym świecie. Ubrania kosztują od 70 do 280 euro.