niedziela, 23 lutego, 2025

Strategia, która zarabia

Niektóre działania realizowane przez instytucje kultury są płatne. Wiąże się to z koniecznością przygotowania i realizowania w instytucji strategii biznesowych. Jak je tworzyć? W czym mogą one pomóc? Jak przyciągnąć publiczność na płatne imprezy? Na te pytania odpowiedzą sobie uczestnicy kolejnego szkolenia organizowanego przez Narodowe Centrum Kultury.

Na szkoleniu przedstawiona zostanie koncepcja strategii zwinnej, opartej o krótkoterminowe planowanie i możliwość modyfikacji po osiągnięciu odpowiednich kamieni milowych.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak budować strategie biznesowe w instytucjach kultury w oparciu o współczesne metodyki wykorzystywane w biznesie.

Aby wziąć udział w szkoleniu, należy wypełnić formularz rekrutacyjny dostępny do 1 lipca na stronie NCK. Osoby zakwalifikowane otrzymają informację mailem 2 lipca

Szkolenie odbędzie się na platformie e-kadrakultury.nck.pl.

Szczegółowe informacje dostępne na stronie NCK.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeo – Najczęściej wybierany, najnowo...

W dobie dynamicznego rozwoju technologii, zarządzanie zbiorami muzealnymi staje...

Noworoczna okazja na rozwój z systemem...

W tym wyjątkowym czasie chcielibyśmy zapytać czy zastanawiali się Państwo nad z...

Biblioteka w muzeum (i nie tylko)

Moduł biblioteczny w systemie Muzeo jest dedykowany do zarządzania zbiorami ksi...

Zimowy Wjazd do Huty 2025- Muzeum Przy...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach jak co roku, podczas ferii zimowych...

Profesjonalna ewidencja zbiorów

Każdy pracownik muzeum doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważna jest dokładna i ...