piątek, 10 stycznia, 2025

Strategia, która zarabia

Niektóre działania realizowane przez instytucje kultury są płatne. Wiąże się to z koniecznością przygotowania i realizowania w instytucji strategii biznesowych. Jak je tworzyć? W czym mogą one pomóc? Jak przyciągnąć publiczność na płatne imprezy? Na te pytania odpowiedzą sobie uczestnicy kolejnego szkolenia organizowanego przez Narodowe Centrum Kultury.

Na szkoleniu przedstawiona zostanie koncepcja strategii zwinnej, opartej o krótkoterminowe planowanie i możliwość modyfikacji po osiągnięciu odpowiednich kamieni milowych.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak budować strategie biznesowe w instytucjach kultury w oparciu o współczesne metodyki wykorzystywane w biznesie.

Aby wziąć udział w szkoleniu, należy wypełnić formularz rekrutacyjny dostępny do 1 lipca na stronie NCK. Osoby zakwalifikowane otrzymają informację mailem 2 lipca

Szkolenie odbędzie się na platformie e-kadrakultury.nck.pl.

Szczegółowe informacje dostępne na stronie NCK.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Profesjonalna ewidencja zbiorów

Każdy pracownik muzeum doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważna jest dokładna i ...

Pierwsze z cyklu spotkań – prelekcji d...

Prelekcja trwała 90 min. Obok traktatów o czarownictwie, które były czytane prz...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...