Narodowe Centrum Kultury zaprasza na szkolenie online, którego tematem będzie tworzenie treści do Internetu.
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim do pracowników instytucji kultury odpowiedzialnych za działania z obszaru marketingu, promocji i public relations. Jego uczestnicy poznają zasady tworzenia postów, wpisów czy newsletterów, które przykuwają uwagę oraz nauczą się podstaw tworzenia ciekawych historii dzięki wykorzystaniu storytellingu.
Szkolenie połączone jest z częścią warsztatową, dzięki czemu jego uczestnicy będą mogli sprawdzić nowo nabytą wiedzę w praktyce.
Aby wziąć udział w szkoleniu, należy wypełnić formularz rekrutacyjny, który będzie dostępny do 12 kwietnia na stronie NCK. Osoby zakwalifikowane otrzymają informację mailem do 13 kwietnia.
Koszt szkolenia dla uczestnika: 250 zł netto + 23% VAT
Szkolenie odbędzie się na platformie e-kadrakultury.nck.pl. Poprowadzi je Joanna Cieślak-Ospalska – trenerka i konsultantka z zakresu marketingu i personal brandingu.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie NCK.