Dyrektor Muzeum Zamkowego w Sandomierzu ogłasza nabór na stanowisko – Asystent ds. administracyjnych.
- Wymagania podstawowe:
– wykształcenie wyższe (administracja lub pokrewne kierunki ekonomiczne),
– minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
– doskonała organizacja pracy,
– biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
– komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność analitycznego myślenia,
– dokładność, rzetelność,
– umiejętność pracy pod presją czasu.
- Wymagania dodatkowe:
– umiejętność prowadzenia spraw administracyjnych i biurowych w instytucji państwowej lub samorządowej,
– umiejętność formułowania pism urzędowych, regulaminów dotyczących funkcjonowania instytucji,
– doświadczenie z zakresu zamówień publicznych,
– znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (w stopniu co najmniej dobrym).
- Ogólny zakres obowiązków:
– obsługa administracyjna postępowań o udzielenie zamówień publicznych i ich uczestników, sporządzenie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
– obsługa administracyjna realizowanych przez muzeum umów,
– przygotowywanie i weryfikacja umów cywilnoprawnych zgodnie z wzorami i zasadami przyjętymi w muzeum,
– współpraca przy przygotowywaniu i opracowywanie bieżącej sprawozdawczości muzeum,
– koordynacja zaopatrzenia w artykuły niezbędne dla funkcjonowania muzeum, dokonywanie niezbędnych zakupów,
– bieżące prace administracyjne związane z pracą w dziale,
– wsparcie merytoryczne przy organizacji imprez oraz udział w wyznaczonych wydarzeniach kulturalnych organizowanych przez muzeum,
– realizacja innych zadań wyznaczonych przez kierownika działu.
- Oferujemy:
– stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
– ciekawą i satysfakcjonującą pracę w prestiżowej instytucji Województwa Świętokrzyskiego, współprowadzonej przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
– świadczenia socjalne,
– przyjazną atmosferę pracy,
– możliwość samokształcenia i rozwoju.
- Wynagrodzenie brutto: od 3 010,00 zł (okres próbny)
- Wymagane dokumenty:
– CV i list motywacyjny,
– klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Prosimy o przesyłanie dokumentów na adres e-mail: a.stola@zamek-sandomierz.pl lub składanie
w siedzibie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz w terminie
do 17.10.2022 r. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Nie zwracamy złożonych dokumentów.