Czy można budować, a ostatecznie zbudować publiczność? Jakie są kluczowe procesy i zadania budowania publiczności? Jak kształtować relacje między instytucją a publicznością? Jak badać potrzeby publiczności? Jak dbać o siebie i zarządzać zasobami? Tego wszystkiego będzie można dowiedzieć się na szkoleniu, na które zaprasza Narodowe Centrum Kultury.
Szkolenie, które odbędzie się w dniach 14-15 kwietnia, skierowane jest do PR-owców, pracowników instytucji kultury i organizacji pozarządowych wykorzystujących modele pracy z publicznością, animatorów kultury oraz innych instytucji i osób działających w sektorze kultury. Może szczególnie zainteresować osoby pracujące na co dzień z odbiorcami, publicznością, odpowiedzialnymi za pierwszy kontakt, atmosferę, przekazywanie informacji i obsługę osób korzystających z oferty instytucji kultury.
Aby wziąć udział w szkoleniu, należy wypełnić formularz rekrutacyjny, który będzie dostępny do 18 marca na stronie NCK. Liczba uczestników jest ograniczona.
Szkolenie odbędzie się na platformie e-kadrakultury.nck.pl.