Wielkopolskie Muzeum Niepodległości ogłasza nabór na stanowisko:
Koordynatora- specjalisty ds. realizacji wystawy stałej
I. Miejsce wykonywania pracy:
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości,
ul. Woźna 12, Poznań (biuro znajduje się na II piętrze w kamienicy bez windy) oraz biuro budowy ..
II. Warunki pracy:
- Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku.
- Stanowisko nie posiada udogodnień dla osób z niepełnosprawnością wzroku i słuchu.
- Praca głównie przy komputerze.
- Wyjścia poza miejsce pracy.
- Bezpośredni kontakt z klientami, pracownikami i instytucjami.
III. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin składania aplikacji: do 15 lipca 2024
Planowany termin zatrudnienia w instytucji: 1 sierpnia 2024
Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę 1/1 etatu
Adres do przesłania aplikacji:
- Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań, z napisem na kopercie „Nabór na stanowisko: specjalisty ds. realizacji wystawy stałej”
lub
- mailowo na adres: rekrutacja@wmn.poznan.pl, tytuł e-maila „Nabór na stanowisko: specjalisty ds. realizacji wystawy stałej”
IV. Zadania wykonywane na w/w stanowisku:
- koordynacja ustaleń projektowych wystawy stałej w zakresie branż:
- multimedia
- grafika
- koordynacja projektu wystawy stałej w zakresie multimediów, tj.:
- scenariuszy wszystkich stanowisk,
- opracowania stanowisk specjalnych (projekcji wielkoformatowych, innych),
- nagrań autorskich audio i wideo (wypowiedzi ekspertów, nagrania potomków powstańców i innych),
- zlecania korekty, redakcji, tłumaczeń tekstów stanowiących zawartość multimediów,
- zlecania transkrypcji i tłumaczeń materiałów audio i wideo.
- obsługa administracyjna powierzonych zadań w tym:
- pozyskiwanie licencji do materiałów stanowiących zawartość stanowisk multimedialnych,
- wsparcie procesu przygotowania przetargów na realizację materiałów audiowizualnych.
V. Wymagania stawiane przed kandydatem:
Niezbędne:
- Min. wykształcenie: wyższe
- Wymagania kwalifikacyjne:
- znajomość j. niemieckiego lub angielskiego pozwalająca na podstawową komunikację mailową i telefoniczną.
- umiejętność pozyskiwania materiałów archiwalnych i znajdowania rozwiązań alternatywnych,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera na poziomie zaawansowanym (pakiet MS Office: Word, Excel) oraz urządzeń biurowych,
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
- umiejętność pracy w zespole,
- pasja i determinacja w działaniu,
- czerpanie przyjemności z kontaktu z ludźmi i poznawania nowych osób oraz ich historii,
- komunikatywność, terminowość, dokładność, odpowiedzialność, elastyczność.
Mile widziane:
- min. 2 letni staż pracy w projektach kulturalnych finansowanych z środków publicznych
- doświadczenie w realizacji projektów multimedialnych, wystaw i ekspozycji
- znajomość przepisów: ustawa o Muzeach, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
VI. Wymagane dokumenty:
- Życiorys – cv – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie oraz kserokopie świadectw pracy i ukończonych kursach, szkoleniach, prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną,
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do akt personalnych,
- Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez 2 m-ce, a jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane przez osoby, które je złożyły, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Uwaga!
- Oferty, które nie wpłyną w wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami