ogłasza nabór na wolne stanowisko:
Referenta/Specjalisty ds. Grafiki i Fotografii
w Dziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Sprawozdawczości
Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi ogłasza nabór na wolne stanowisko: Referenta/Specjalisty ds. Grafiki i Fotografii w Dziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Sprawozdawczości
Nazwa instytucji: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi
Nazwa stanowiska: Referent/Specjalista ds. Grafiki i Fotografii
Miejsce pracy: Łódź
Termin składania aplikacji: do 30.11.2023 r.
Planowany termin zatrudnienia w instytucji: styczeń 2024 r. (termin może ulec zmianie w zależności od wyników naboru)
Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę na okres próbny, w perspektywie umowa na czas określony lub nieokreślony.
Podstawowe obowiązki:
- Wykonywanie dokumentacji fotograficznej, filmowej, graficznej na potrzeby archiwizacji działalności statutowej Muzeum;
- Obsługa fotograficzna wernisaży, konferencji, seminariów i innych spotkań organizowanych na terenie Muzeum;
- Wykonywanie dokumentacji fotograficznej, filmowej, graficznej na potrzeby działalności promocyjnej Muzeum ze szczególnym uwzględnieniem udostępniania pozyskanego materiału w mediach społecznościowych i na stronach internetowych Muzeum;
- Postprodukcja plików referencyjnych powstałych w wyniku fotografowania;
- Techniczne/graficzne wykonywanie materiałów promocyjnych, tworzenie grafik;
- Przygotowywanie materiałów marketingowych i nadzór nad ich realizacją, dystrybucją i udostępnianiem;
- Dbanie o zachowanie spójności jakościowej tworzonej dokumentacji fotograficznej oraz przeprowadzanie korekt;
- Prowadzenie Instagrama Muzeum tj. opracowywanie lub publikowanie treści, odpowiadanie na wiadomości, statystyka i raportowanie;
- Nadawanie nazw utworzonym dokumentom fotograficznym zgodnie z przyjętym systemem ewidencji oraz ich katalogowanie; zarządzanie bazą zdjęć;
- Archiwizacja plików zgodnie z przyjętym standardem;
- Przygotowanie stanowiska fotograficznego, w tym weryfikacja zapotrzebowania na sprzęt, przeprowadzenie postępowania zakupowego, odbiory zakupów, wdrażanie sprzętu;
- Okresowa kontrola i kalibracja powierzonego sprzętu związanego z digitalizacją;
- Przyjmowanie i realizacja zamówień ze strony działów merytorycznych na wykonanie dokumentacji fotograficznej dotyczącej obiektów muzealnych, bibliotecznych i archiwalnych;
- Przygotowanie dokumentacji fotograficznej obiektów do dalszego udostępniania na potrzeby Muzeum i innych podmiotów;
- Wsparcie innych pracowników Muzeum w tworzeniu materiałów PR;
- Reprezentowanie Muzeum na piknikach plenerowych, eventach, odbywających się także poza siedzibą Muzeum;
- Współpraca przy organizacji wydarzeń kulturalnych z innymi instytucjami;
- Aktywne budowanie i rozwijanie relacji z innymi instytucjami, wymiana dobrych praktyk;
- Monitorowanie trendów, poszukiwanie i wdrażanie niestandardowych rozwiązań;
- Rozwój i wdrażanie strategii promocyjnej i komunikacyjnej Muzeum;
- Współtworzenie budżetu promocyjnego;
- Tworzenie raportów z realizacji zadań.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie;
- Minimum 3-letni staż pracy (w przypadku aplikowania na stanowisko specjalisty);
- Portfolio zawierające min. 10 autorskich prac kandydata (zdjęcia, grafiki, wydruki, projekty), w tym co najmniej 6 fotografii. Dopuszcza się wersję cyfrową.
- Wymagania dodatkowe (fakultatywne):
a) Doświadczenie na podobnym stanowisku;
b) Znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury;
c) Doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych;
Predyspozycje osobowościowe:- wysoka kultura osobista;
- elastyczność;
- kreatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań;
- samodzielność;
Umiejętności zawodowe: - umiejętność obsługi programów graficznych;
- doświadczenie w pracy ze studyjnym sprzętem oświetleniowym oraz innymi urządzeniami studyjnymi;
- dobra organizacja pracy;
- wielozadaniowość;
- sprawne poruszanie się po świecie mediów społecznościowych, w szczególności Instagram;
- znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym;
- doświadczenie w realizacji materiałów video.
Oferujemy:
- pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
- świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku;
- dodatek za wieloletnią pracę;
- możliwość dofinansowania studiów podyplomowych;
- system premii i nagród uznaniowych;
- legitymacja służbowa przysługująca pracownikom muzeów wpisanych do Państwowego Rejestru Muzeów;
- możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia.
Sposób aplikacji:
1) Wymagane dokumenty:
list motywacyjny (kandydatka/kandydat jest zobowiązana/-y do sporządzenia dokumentu w języku polskim);
CV (kandydatka/kandydat jest zobowiązana/-y do sporządzenia dokumentu w języku polskim);
2) Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić dopisek:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na ww. stanowisko przez Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą o ochronie danych osobowych.
3) Aplikacje prosimy składać tylko w wersji elektronicznej na poniższy adres: barbara.grzybowska@maie.lodz.pl
Procedura naboru:
1) Procedura naboru odbywa się w dwóch etapach:
I etap – polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych (obowiązkowych) oraz dodatkowych na podstawie nadesłanych aplikacji.
II etap – ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji oraz rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatkami/kandydatami.
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszone tylko wybrane osoby w ramach I etapu rekrutacji.
2) Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
3) Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
4) Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami.
5) Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo niewybrania żadnej/-go z kandydatek/kandydatów. Kandydatki/kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.
6) Aplikacje złożone w innej formie niż elektroniczna nie będą uwzględniane.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w ramach prowadzonej rekrutacji:
1) Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi z siedzibą w Łodzi, informuje, iż będzie Administratorem Danych Osobowych osób biorących udział w rekrutacji.
2) Dane identyfikacyjne kandydatek/kandydatów będą przetwarzane celem realizacji procedury rekrutacji na podstawie otrzymanych zgód uczestników procedury.
3) Dane osobowe kandydatek/kandydatów będą przechowywane do zakończenia rekrutacji.
4) Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi informuje, iż gromadzone dane osobowe w ramach procedury rekrutacji nie będą przekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
5) Jednocześnie informujemy, iż Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi od 25.05.2018 r. wyznaczyło Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony i realizacji swoich praw w zakresie danych osobowych. Email kontaktowy: inspektor.ido@maie.lodz.pl.
6) Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi informuje, iż w związku z przechowywanymi danymi osobowymi kandydatek/kandydatów do pracy w ramach prowadzonej procedury rekrutacji, osobom tym przysługuje:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych;
d) ograniczenia przetwarzania danych;
e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
f) prawo do przenoszenia danych;
g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
h) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.