I. Nazwa i adres organizatora:
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań
Miejsce wykonywania pracy: ul. Woźna 12 / Biuro Inwestora na Budowie (ul. Północna), Poznań
II. Informacja o działaniach Muzeum:
Obecnie zaangażowani jesteśmy w inwestycję polegającą na budowie nowoczesnego obiektu muzealnego – nowego Muzeum Powstania Wielkopolskiego 1918-1919. W związku z tym mierzymy się ze sprawami dotyczącymi robót budowlanych, a także projektowania i wykonania wystawy stałej. Na co dzień prowadzimy uzgodnienia, rozwiązujemy kolizje, , negocjujemy, płacimy, raportujemy, informujemy. Dlatego poszukujemy wzmocnienia w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjnych. Chcielibyśmy, żeby do naszego zespołu dołączyła osoba gotowa od zaraz działać w sposób uporządkowany, szybki, pomysłowy, tak by stanowić nieocenioną pomoc dla współpracowników w jak najlepszym wykonywaniu naszych zadań. Więcej szczegółów poniżej.
III. Zadania wykonywane na stanowisku (Koordynatora), Specjalisty ds. administracyjnych i organizacyjnych:
Głównym zadaniem jest zapewnienie obsługi administracyjnej i organizacyjnej Działu Realizującego Projekt (DRP) budowy nowego muzeum. Obowiązki te będą realizowane w szczególności poprzez:
- Wsparcie organizacyjno-administracyjne zespołów odpowiedzialnych za nadzorowanie robót budowlanych oraz za projektowanie i realizację wystawy stałej.
- Rozwiązywanie bieżących problemów, koordynacja działań oraz wsparcie w procesie uzgadniania, negocjacji i raportowania.
- Organizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz procedurami administracyjnymi i finansowymi.
- Współpraca z wykonawcami pracującymi na rzecz muzeum.
- Zaangażowanie w proces uruchamiania nowego obiektu muzealnego (w tym przygotowania i szkolenia pracowników muzeum), poznawanie funkcjonalności obiektu i współpraca z wykonawcami.
- Działania związane z informacją i promocją projektu, w tym pozyskiwanie od pracowników merytorycznych informacji i danych
- Opisywanie dokumentów księgowych w zakresie zawartych przez Muzeum umów, zleceń i zamówień.
IV. Wymagania stawiane przed kandydatem:
Pożądane:
- Skrupulatność, samodzielność, terminowość, odpowiedzialność.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Komunikatywność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Gotowość do nauki i zdobywania doświadczenia.
- Zdolności organizacyjne, umiejętności szybkiego działania i rozwiązywania problemów.
- Pomysłowość, inicjatywa
- Biegła obsługa komputera (pakiet MS-Office, MS-Teams). Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
Mile widziane:
- Znajomość procedur administracyjnych i instrukcji kancelaryjnej.
- Doświadczenie w obsłudze administracyjnej instytucji publicznej lub biura budowy.
- W przypadku braku doświadczenia zawodowego wykazanie się inną aktywnością np. NGO lub w samorządach uczelni
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowanych z budżetu województwa, państwa, czy UE.
V. Oferta Muzeum:
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Stabilne zatrudnienie.
- Możliwość korzystania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
- Możliwość zmierzenia się z wyjątkowym zadaniem z obszaru kultury i dziedzictwa narodowego – jedna z najważniejszych inwestycji kulturalnych w Wielkopolsce. .
- Wsparcie od pozostałych członków zespołu w rozwiązywaniu problemów.
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia – liczmy, ze zdobyte u nas doświadczenie pozwoli na kontynuację współpracy po otwarciu Muzeum.
VI. Wymagane dokumenty: - Życiorys (CV) z oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie, doświadczenie, ukończone kursy i szkolenia oraz kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do akt personalnych. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez dwa miesiące, później podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin składania aplikacji: do 30 kwietnia 2025 r. (mailowo do godziny 23:59).
Planowany termin zatrudnienia w instytucji: maj/czerwiec 2025 r.
Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę 1/1 etatu.
Adres do przesłania aplikacji:
Wielkopolskie Muzeum Niepodległości, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań, z napisem na kopercie: „stanowisko ds. administracyjnych i organizacyjnych” lub mailowo na adres: rekrutacja@wmn.poznan.pl; tytuł e-maila „stanowisko ds. administracyjnych i organizacyjnych”.
Uwaga:
- Oferty, które nie wpłyną w wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.