Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie
ul. Podzamcze 1, 32-551 Babice ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy :
Stanowisko ds. organizacji i koordynacji wydarzeń kulturalnych
Umowa o pracę na czas określony
Wymiar czasu pracy : 1/1
- Wymagania niezbędne
- Wykształcenie: min. Średnie co najmniej 3 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego i 2 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia wyższego;
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów eventowych
- Umiejętność prowadzenia negocjacji
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz planowania
- Umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie
- Odpowiedzialność, sumienność, kreatywność i elastyczność
- Umiejętność pracy pod presja czasu
- Samodzielność
- Biegła znajomość pakietu MS Office
- Wysoka kultura osobista
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywane zadania
- Wysoko rozwinięte umiejętności społeczne, komunikatywność, inicjatywa, dynamika w działaniu
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w dni świąteczne
- Doświadczenie w pozyskiwaniu grantów i projektów
- Niekaralność
- Dbanie o wysoki standard obsługi klientów i wizerunek Muzeum,
- Prawo jazdy Kat.B
2. Wymagania dodatkowe: - Mile widziane znajomość języków obcych
- Doświadczenie w organizacji wydarzeń,
- Doświadczenie w pracy w instytucjach kultury
- Znajomość podstawowych zasad funkcjonowania instytucji kultury,
- Predyspozycje osobowościowe : umiejętność planowania pracy, odpowiedzialność, samodyscyplina, rzetelność, skrupulatność, komunikatywność, samodzielność, zdolność myślenia analitycznego, odporność na stres i działanie pod presją czasu, inicjatywa;
3. Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku Stanowisko ds. organizacji i koordynacji wydarzeń kulturalnych - Prowadzenie imprez oraz organizacja imprez w Muzeum Małopolski Zachodniej- Gmach Główny Dwór z Drogini, adres Wygiełzów ul. Podzamcze 1 oraz :
- – Filia Park Etnograficzny Krakowiaków Zachodnich w Wygiełzowie, adres
- Wygiełzów ul. Podzamcze 1
- – Filia Zamek Lipowiec, adres Babice ul. Zamkowa 16
- – Filia Muzeum Pożarnictwa w Alwerni, adres ul. Korycińskiego 10 Alwernia
- Organizacja i nadzór działaniami związanymi z realizacją wydarzeń komercyjnych ( tj. konferencje, spotkania, imprezy organizowane przez firmy z zewnątrz na terenie Muzeum ) i wydarzeń programowych zgodnie z przyjętymi standardami,
- Wynajem powierzchni Muzeum pod wydarzenia komercyjne
- Tworzenie ofert w tym szczegółowych wycen i kosztorysów na potrzeby wydarzeń komercyjnych
- Pisanie scenariuszy wydarzeń kulturalnych
- Przygotowywanie umów dot. organizacji wydarzeń komercyjnych, nadzór nad ich prawidłowa realizacja i rozliczeniem końcowym
- Współpraca z działami Muzeum zaangażowanymi w organizacje wydarzeń, zawieranie umów i współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług ( koniecznymi do realizacji wydarzeń) oraz koordynacja ich działań
- Udział w planowaniu działań promocyjnych i marketingowych dot. wynajmu powierzchni Muzeum na wydarzenia komercyjne
- Dbanie o wysoki standard obsługi klientów i wizerunek Muzeum
- Pozyskiwanie grantów i projektów
- Utrzymywanie dobrych relacji i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Prowadzenie promocji Muzeum.
4. Zadania okresowe : sprawozdawczość.
Dokumenty należy składać do 18 grudnia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie:
https://mmz.info.pl/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-pracy-stanowisko-ds-organizacji-i-koordynacji-wydarzen-kulturalnych/