sobota, 4 października, 2025

Stanowisko Kierownicze – Kancelaria / Sekretariat

    NAJWAŻNIEJSZE OBOWIĄZKI

    W ZAKRESIE KANCELARII

    Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej

    Przygotowywanie projektów pism, zarządzeń organizacyjnych

    Zarządzanie wewnętrznymi aktami normatywnymi

    Nadzór nad pracą archiwum zakładowego

    W ZAKRESIE SEKRETARIATU

    Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym w systemie elektronicznego obiegu dokumentów

    Prowadzenie rejestrów korespondencji, umów, zarządzeń, zezwoleń itp.

    Obsługa interesantów zewnętrznych i wewnętrznych

    Obsługa sekretarska kadry zarządzającej, rady programowej i innych gremiów, w tym prowadzenie kalendarza, przygotowywanie korespondencji, obsługa i protokołowanie spotkań, logistyka transportu, cateringu itp.

    WARUNKI ZATRUDNIENIA

    1. Planuje się zatrudnienie od 1 kwietnia 2025 (lub zgodnie z dostępnością wybranego kandydata) jednej osoby na podstawie umowy o pracę na pełen etat.
    2. Praca stacjonarna w siedzibie Muzeum Gdańska.
    3. Na wynagrodzenie miesięczne składa się: wynagrodzenie zasadnicze od 4.900 zł do 5.200 zł brutto w zależności od doświadczenia kandydata, dodatek stażowy pomiędzy 5% a 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, dodatek funkcyjny w wysokości 25% wynagrodzenia zasadniczego.

    WYMOGI WOBEC KANDYDATÓW

    1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, zarządzanie i pokrewne
    2. Wiedza z zakresu prowadzenia kancelarii i sekretariatu
    3. Umiejętność samodzielnej redakcji prostych tekstów urzędowych i aktów normatywnych
    4. Umiejętność obsługi elektronicznych narzędzi wymiany informacji i doręczeń
    5. Zaawansowana znajomość pakietu MS Office
    6. Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, dostępie do informacji publicznych, przepisów kancelaryjnych i archiwalnych
    7. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
    8. Znajomość języka angielskiego pozwalająca na prowadzenie korespondencji i rozmów z interesantami
    9. Mile widziane doświadczenie pracy administracyjnej lub w sektorze finansów publicznych
    10. Otwartość na cyfryzację dokumentów i procesów administracyjnych
    11. Umiejętność pracy pod wpływem stresu, systematyczność
    12. Komunikatywność, życzliwość, otwartość na współpracę
    13. Wysoka kultura osobista, dyskrecja

    REKRUTACJA

    1. CV i list motywacyjny należy składać przez portal pracuj.pl lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja[at]muzeumgdansk.pl do dnia 28 lutego 2025.
    2. Rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami odbędą się stacjonarnie w Ratuszu Głównego Miasta, kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy mailowo z kilkudniowym wyprzedzeniem.
    3. W ramach procesu rekrutacyjnego przewiduje się sprawdzenie wiedzy i umiejętności kandydatów w zakresie wskazanym powyżej.

    WIĘCEJ INFORMACJI DLA KANDYDATÓW

    https://bip.muzeumgdansk.pl/praca/oferty-pracy

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj

    Pod naszym patronatem

    Festyn historyczny „Od Prasłowian do P...

    11 września 2025 r. w Hali Lejniczej Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicac...

    Wystawa „Podzespoły czyli wnętrze Star...

    Muzeum Przyrody i Techniki im. Jana Pazdura w Starachowicach zaprasza na wernis...

    XIII Festiwal Blues pod Piecem

    30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

    150 LAT MUZEALNICTWA ROLNICZEGO NA ZIE...

    W 2025 roku przypada 150. rocznica pojawienia się idei muzealnictwa rolniczego ...

    XI.Legenda STARa

    11.LegendA STARa, to zlot pojazdów  zabytkowych organizowany przez Powiat ...