środa, 10 września, 2025

Stanowisko Kierownicze – Kancelaria / Sekretariat

    NAJWAŻNIEJSZE OBOWIĄZKI

    W ZAKRESIE KANCELARII

    Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej

    Przygotowywanie projektów pism, zarządzeń organizacyjnych

    Zarządzanie wewnętrznymi aktami normatywnymi

    Nadzór nad pracą archiwum zakładowego

    W ZAKRESIE SEKRETARIATU

    Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym w systemie elektronicznego obiegu dokumentów

    Prowadzenie rejestrów korespondencji, umów, zarządzeń, zezwoleń itp.

    Obsługa interesantów zewnętrznych i wewnętrznych

    Obsługa sekretarska kadry zarządzającej, rady programowej i innych gremiów, w tym prowadzenie kalendarza, przygotowywanie korespondencji, obsługa i protokołowanie spotkań, logistyka transportu, cateringu itp.

    WARUNKI ZATRUDNIENIA

    1. Planuje się zatrudnienie od 1 kwietnia 2025 (lub zgodnie z dostępnością wybranego kandydata) jednej osoby na podstawie umowy o pracę na pełen etat.
    2. Praca stacjonarna w siedzibie Muzeum Gdańska.
    3. Na wynagrodzenie miesięczne składa się: wynagrodzenie zasadnicze od 4.900 zł do 5.200 zł brutto w zależności od doświadczenia kandydata, dodatek stażowy pomiędzy 5% a 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, dodatek funkcyjny w wysokości 25% wynagrodzenia zasadniczego.

    WYMOGI WOBEC KANDYDATÓW

    1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, zarządzanie i pokrewne
    2. Wiedza z zakresu prowadzenia kancelarii i sekretariatu
    3. Umiejętność samodzielnej redakcji prostych tekstów urzędowych i aktów normatywnych
    4. Umiejętność obsługi elektronicznych narzędzi wymiany informacji i doręczeń
    5. Zaawansowana znajomość pakietu MS Office
    6. Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, dostępie do informacji publicznych, przepisów kancelaryjnych i archiwalnych
    7. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
    8. Znajomość języka angielskiego pozwalająca na prowadzenie korespondencji i rozmów z interesantami
    9. Mile widziane doświadczenie pracy administracyjnej lub w sektorze finansów publicznych
    10. Otwartość na cyfryzację dokumentów i procesów administracyjnych
    11. Umiejętność pracy pod wpływem stresu, systematyczność
    12. Komunikatywność, życzliwość, otwartość na współpracę
    13. Wysoka kultura osobista, dyskrecja

    REKRUTACJA

    1. CV i list motywacyjny należy składać przez portal pracuj.pl lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja[at]muzeumgdansk.pl do dnia 28 lutego 2025.
    2. Rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami odbędą się stacjonarnie w Ratuszu Głównego Miasta, kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy mailowo z kilkudniowym wyprzedzeniem.
    3. W ramach procesu rekrutacyjnego przewiduje się sprawdzenie wiedzy i umiejętności kandydatów w zakresie wskazanym powyżej.

    WIĘCEJ INFORMACJI DLA KANDYDATÓW

    https://bip.muzeumgdansk.pl/praca/oferty-pracy

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj

    Pod naszym patronatem

    XIII Festiwal Blues pod Piecem

    30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

    150 LAT MUZEALNICTWA ROLNICZEGO NA ZIE...

    W 2025 roku przypada 150. rocznica pojawienia się idei muzealnictwa rolniczego ...

    XI.Legenda STARa

    11.LegendA STARa, to zlot pojazdów  zabytkowych organizowany przez Powiat ...

    XIII Festiwal Blues pod Piecem

    30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 – Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

    Wyniki naboru do projektu “Projektowan...

    Narodowe Centrum Kultury rozstrzygnęło nabór do programu szkoleniowego realizow...