niedziela, 22 grudnia, 2024

Z Van Goghiem na billboardy

Chcesz zobaczyć swoje dzieło na billboardach wiszących w całej Australii? Albo marzysz o zobaczeniu na własne oczy kultowych „Słoneczników” Van Gogha? Zwycięzcy konkursu zorganizowanego przez National Gallery of Australia i firmę oOh! Media będą mieli taką możliwość. Ich zadaniem jest stworzenie grafiki inspirowanej słynnym dziełem Van Gogha. Może by tak i u nas…?

Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych i średnich. Dzieła sześciu finalistów będą pokazane obok „Słoneczników” Van Gogha na billboardach, ulicach i w sklepach sieci oOh! Media w całej Australii. Szczęśliwy zwycięzca będzie miał również okazję zobaczyć jedno z najsłynniejszych dzieł Van Gogha na własne oczy, podczas specjalnego zwiedzania (maksymalnie dla czterech osób) wystawy prezentującej dzieła wielkich artystów z kolekcji Galerii Narodowej w Londynie.

Poprzez takie inicjatywy chcemy pielęgnować wrażliwość naszych odbiorców od najmłodszych lat. Mamy też nadzieję zainspirować następne pokolenie miłośników sztuki

mówi dyrektor National Gallery of Australia Nick Mitzevich.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...