czwartek, 24 kwietnia, 2025

Z Van Goghiem na billboardy

Chcesz zobaczyć swoje dzieło na billboardach wiszących w całej Australii? Albo marzysz o zobaczeniu na własne oczy kultowych „Słoneczników” Van Gogha? Zwycięzcy konkursu zorganizowanego przez National Gallery of Australia i firmę oOh! Media będą mieli taką możliwość. Ich zadaniem jest stworzenie grafiki inspirowanej słynnym dziełem Van Gogha. Może by tak i u nas…?

Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych i średnich. Dzieła sześciu finalistów będą pokazane obok „Słoneczników” Van Gogha na billboardach, ulicach i w sklepach sieci oOh! Media w całej Australii. Szczęśliwy zwycięzca będzie miał również okazję zobaczyć jedno z najsłynniejszych dzieł Van Gogha na własne oczy, podczas specjalnego zwiedzania (maksymalnie dla czterech osób) wystawy prezentującej dzieła wielkich artystów z kolekcji Galerii Narodowej w Londynie.

Poprzez takie inicjatywy chcemy pielęgnować wrażliwość naszych odbiorców od najmłodszych lat. Mamy też nadzieję zainspirować następne pokolenie miłośników sztuki

mówi dyrektor National Gallery of Australia Nick Mitzevich.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Optymalizacja zarządzania zbiorami muz...

Muzea na całym świecie stawiają czoła rosnącym wyzwaniom związanym z efektywnym...

Zdarzenia muzealne – Maj 2025

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w zdarzeniach muzealnych odbywających się...

Wernisaż wystawy czasowej — „Mag...

Zapraszamy na rodzinną wystawę do Galerii Śluza!

Leonardo. Zbliżenia

Leonardo da Vinci to najbardziej znany artysta w historii. Ten wszechstronnie u...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...