środa, 22 stycznia, 2025

Z Van Goghiem na billboardy

Chcesz zobaczyć swoje dzieło na billboardach wiszących w całej Australii? Albo marzysz o zobaczeniu na własne oczy kultowych „Słoneczników” Van Gogha? Zwycięzcy konkursu zorganizowanego przez National Gallery of Australia i firmę oOh! Media będą mieli taką możliwość. Ich zadaniem jest stworzenie grafiki inspirowanej słynnym dziełem Van Gogha. Może by tak i u nas…?

Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych i średnich. Dzieła sześciu finalistów będą pokazane obok „Słoneczników” Van Gogha na billboardach, ulicach i w sklepach sieci oOh! Media w całej Australii. Szczęśliwy zwycięzca będzie miał również okazję zobaczyć jedno z najsłynniejszych dzieł Van Gogha na własne oczy, podczas specjalnego zwiedzania (maksymalnie dla czterech osób) wystawy prezentującej dzieła wielkich artystów z kolekcji Galerii Narodowej w Londynie.

Poprzez takie inicjatywy chcemy pielęgnować wrażliwość naszych odbiorców od najmłodszych lat. Mamy też nadzieję zainspirować następne pokolenie miłośników sztuki

mówi dyrektor National Gallery of Australia Nick Mitzevich.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Biblioteka w muzeum (i nie tylko)

Moduł biblioteczny w systemie Muzeo jest dedykowany do zarządzania zbiorami ksi...

Zimowy Wjazd do Huty 2025- Muzeum Przy...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach jak co roku, podczas ferii zimowych...

Profesjonalna ewidencja zbiorów

Każdy pracownik muzeum doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważna jest dokładna i ...

Pierwsze z cyklu spotkań – prelekcji d...

Prelekcja trwała 90 min. Obok traktatów o czarownictwie, które były czytane prz...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...