piątek, 8 sierpnia, 2025

Główny specjalista ds. organizacji wydarzeń w Muzeum Historii Polski

Muzeum Historii Polski w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: główny specjalista ds. organizacji wydarzeń.

Opis stanowiska:

Zatrudniona osoba dołączy do Działu Marketingi i Sprzedaży. Głównym jej zadaniem będzie organizacja eventów – rozwiązywanie problemów oraz podejmowanie decyzji na bieżąco tak aby zapewnić sukces każdego wydarzenia. Stanowisko to wymaga ogromnej kreatywności a także szeroko pojętych umiejętności organizacyjnych.

Zadania:

  • Kompleksowa organizacja eventów w tym booking artystów.
  • Całościowe zarządzanie realizacją projektów eventowych, od fazy przygotowań, aż do rozliczenia i raportowania.
  • Organizacja spotkań oraz wewnętrznych imprez okolicznościowych.
  • Kompleksowy nadzór nad podwykonawcami oraz kreowanie pozytywnego wizerunku MHP.
  • Obsługa umów, na podstawie, których Muzeum udostępnia swoje przestrzenie.
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami w zakresie organizacji wydarzeń.
  • Monitorowanie rynku eventowego poprzez śledzenie trendów i umiejętne dostosowywanie się do zmieniających się potrzeb.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe preferowane o specjalności związanej z organizacją wydarzeń.
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w powyższym zakresie, w tym co najmniej roczne w instytucji kultury.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i Office 365.
  • Znajomość procedur obowiązujących w instytucjach kultury, w tym Prawa Zamówień Publicznych.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz komunikacyjne.
  • Kreatywne podejście oraz nieszablonowy sposób działania.
  • Umiejętności prowadzenia spraw wielowątkowych i projektów równoległych.
  • Umiejętności nadawania priorytetów i harmonogramowania zadań.

Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę w pełnym wymiarze;
  • interesująca i pełna wyzwań praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
  • dostęp do świadczeń socjalnych, możliwość skorzystania z  pakietu sportowego;
  • prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie; 

Dokumenty należy składać do 30 listopada 2023 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

XIII Festiwal Blues pod Piecem

30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 – Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

Wyniki naboru do projektu “Projektowan...

Narodowe Centrum Kultury rozstrzygnęło nabór do programu szkoleniowego realizow...

Dofinansowanie z Muzeum Historii Polsk...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach otrzymało kolejne dofinansowanie. M...

Pierwsze żniwa 1944. Maszyny z fabryki...

Muzeum Narodowe Rolnictwa w Szreniawie zaprasza: W sobotę, 26 lipca, proponu...

„Lato w Hucie 2025”

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach serdecznie zaprasza do&nb...