Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: zastępca dyrektorki ds. operacyjnych.
Opis stanowiska:
Tworzenie, wdrażanie i ciągłe udoskonalanie skutecznych, efektywnych i zgodnych z przepisami procesów operacyjnych Muzeum w zakresie obsługi prawnej i administracyjnej, zamówień publicznych (w tym regulaminowych), procesów HR i komunikacji wewnętrznej, infrastruktury IT (hardware i software), nadzoru nad rejestrem majątku.
Do zadań osoby na stanowisku zastępcy dyrektorki ds. operacyjnych należy w szczególności:
● nadzór nad funkcjonowaniem działu operacyjnego w tym m.in. nad procesami administracyjnymi, IT (infrastruktura i oprogramowanie), obsługi prawnej i zamówień publicznych;
● nadzór nad funkcjonowaniem działu personalnego w tym nad procesami z zakresu komunikacji wewnętrznej, rozwoju osób zatrudnionych w muzeum, szkoleniami i rekrutacjami.
● nadzór nad prawidłową i terminową realizacją czynności wykonywanych przez podmioty zewnętrzne (kancelaria prawna, kancelaria prawna z zakresu zamówień publicznych, firma IT świadcząca usługi helpdesk);
● nadzór nad przygotowaniem i realizacją planu zamówień publicznych obejmujących postępowania regulaminowe, na ustawie oraz wyłączone z ustawy (zamówienia kulturalne)
● opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych;
● nadzór nad terminowym sporządzaniem planów i sprawozdań (merytorycznych i finansowych) dla komórek podległych;
● realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Muzeum.
Wymagania:
● Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki to prawo, administracja, zarządzanie) – dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.
● Studia podyplomowe z zakresu kierowanego obszaru lub 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
● Wiedza i doświadczenie z zakresu funkcjonowania instytucji publicznej;
● Doświadczenie w zakresie kompleksowej organizacji procesów związanych z zamówieniami publicznymi;
● Doświadczenie w zakresie legislacji wewnętrznych przepisów;
● Umiejętność sporządzania planów i sprawozdań;
● Doświadczenie w zarządzaniu budżetem;
● Doświadczenie w zakresie wdrażania strategii HR;
● Co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego;.
● Znajomość cyfrowego środowiska pracy: pakiet google workspace.
● Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, w tym systematyczność, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, krytyczne myślenie i dbałość o szczegóły;
● Wysokie poczucie odpowiedzialności;
● Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy, myślenia analitycznego, pracy w zespole;
● Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
Muzeum oferuje:
● Stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę,
● Dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy na podstawie świadectw pracy),
● Wewnętrzne szkolenia rozwojowe,
● Praca prestiżowej lokalizacji w centrum Warszawy,
● Dopłaty do wypoczynku z ZFŚS,
● Możliwość realizacji własnych pomysłów w zakresie współpracy z firmą zewnętrzną – stawiamy na kreatywne rozwiązania,
● Pakiet medyczny (pakiet podstawowy dla pracownika dofinansowany przez Pracodawcę),
● Po okresie próbnym legitymacja służbowa umożliwiająca darmowe wejścia do muzeów w Polsce,
● Zniżka w prowadzonym przez podmiot sklepie na książki i katalogi, pocztówki, plakaty do wystaw,
● Możliwość poznania ciekawych osób z obszaru kultury, sztuki i mediów,
● Panuje u nas atmosfera wzajemnego wsparcia, szczególnie podczas okresu próbnego,
● Zasady współpracy w oparciu o Porozumienie bez przemocy oraz system ewaluacji rocznej i półrocznych planów zadaniowo-rozwojowych,
● Mówimy sobie po imieniu.
Wynagrodzenie: 10 000 – 12 000 PLN brutto.
Aplikować należy do 6 października 2024 r. poprzez link eRecruiter
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.