Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi zatrudni pracownika na stanowisko: asystent w Dziale Realizacji Wystaw i Wydawnictw.
Do obowiązków pracownika będzie należało między innymi:
- koordynacja wystawiennicza i wydawnicza;
- koordynacja procesu realizacji druków związanych z aranżacją wystaw (tablice informacyjne, tabliczki z podpisami obiektów, druki wielkoformatowe);
- przygotowywanie oraz terminowa realizacja założeń budżetu i harmonogramów wystawienniczych i wydawniczych;
- kosztorysowanie i rozliczanie kosztów produkcji projektów;
- współpraca z autorami merytorycznymi, tłumaczami, grafikami, drukarniami, redaktorami oraz licencjodawcami;
- współpraca z instytucjami kultury, artystami, partnerami zewnętrznymi, także zagranicznymi;
- wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych związanych z realizacją projektów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe związane z działalnością podstawową muzeum;
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie;
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
- samodzielność, terminowość, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność;
- umiejętność dobrej organizacji pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
- znajomość aktów normatywnych z zakresu prawa zamówień publicznych, prawa autorskiego, finansów publicznych;
- doświadczenie w pracy w muzeum lub innej instytucji kultury.
Muzeum oferuje:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – pełny etat;
- wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3600-4320 PLN (kwota wynagrodzenia zasadniczego ustalana indywidualnie po przeanalizowaniu kwalifikacji zawodowych kandydata/kandydatki)
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej instytucji kultury;
- doskonałą, niekorporacyjną atmosferę pracy;
Dokumenty należy składać do 27 sierpnia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.