Muzeum Sztuki w Łodzi zatrudni pracownika na stanowisko: asystentka Dyrektora.
Zadania:
W zakresie asystentury Dyrektora:
- prowadzenie korespondencji zleconej przez Dyrektora;
- opracowywanie bieżących materiałów zleconych przez Dyrektora;
- organizacja wyjazdów służbowych Dyrektora;
- realizacja spraw związanych z Radą Muzeum;
- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora;
- kierowanie ruchem interesantów przewidzianych do spotkania z Dyrektorem;
- obsługa gości Dyrektora;
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
- tłumaczenie dokumentów Dyrektora;
- przygotowywanie pism, dokumentów i tekstów dla Dyrektora;
- przedstawianie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej do dekretacji Dyrektora oraz rozdzielanie zadekretowanych pism na poszczególne komórki;
- obsługa muzealnej skrzynki pocztowej oraz systemu epuap;
- sporządzanie sprawozdań merytorycznych dla Organizatorów;
- sporządzanie raportów dla Organizatorów;
- sporządzanie sprawozdań z działalności Dyrektora i Muzeum;
- sporządzanie planów działalności Muzeum dla Organizatorów;
- sporządzanie wniosku o nagrodę roczną Dyrektora;
- wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora.
W zakresie prac wystawienniczych zleconych przez Dyrektora:
- uzgodnienie treści umowy o organizacji wystawy – w porozumieniu z Dyrektorem, kuratorem i wszelkimi osobami zaangażowanymi przy organizacji danej wystawy;
- prowadzenie korespondencji dotyczącej wystawy (z wyjątkiem kwerend i protokołów wypożyczeń), w tym pozyskiwanie zgód na wypożyczenia dzieł;
- koordynacja współpracy między instytucjami;
- zlecanie, koordynacja i realizacja umów
- realizacja i koordynacja innych procedur związanych z organizacją wystawy;
- redakcja i / lub opracowywanie tekstów potrzebnych na rzecz realizowanego projektu;
- opracowywanie merytorycznej dokumentacji projektu
- realizacja innych czynności w zakresie wystawiennictwa zleconych przez Dyrektora
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (studia związane z zakresem wykonywanych zadań, preferowana Historia Sztuki);
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- lekkie pióro – umiejętność tworzenia i redagowania tekstów o różnym charakterze i przeznaczeniu;
- doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu;
- umiejętności organizacyjne na wysokim poziomie; samodzielność i odpowiedzialność;
- kreatywność, otwartość na nowe wyzwania, elastyczność;
- umiejętność prowadzenia dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją projektów, dbanie o ich należyty obieg;
- umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących zadania wykonywane na zajmowanym stanowisku, udział w procedurach udzielania zamówień publicznych, w tym przygotowywanie właściwej dokumentacji;
- umiejętność szybkiego reagowania na sytuacje kryzysowe, odporność na stres w pracy i działanie pod presją czasu.
Wynagrodzenie: zasadnicze 3 000 – 4 000 zł brutto (kwota wynagrodzenia zasadniczego ustalana indywidualnie po przeanalizowaniu osiągnięć zawodowych kandydata/kandydatki; wynagrodzenie miesięczne brutto będzie ponadto zawierać dodatki płacowe przewidziane przepisami wewnętrznymi instytucji).
Dokumenty należy składać do 15 grudnia 2021 r. ( termin może ulec zmianie w zależności od wyników naboru).
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.