Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi zatrudni Producenta Wystaw.
Dział: Dział Realizacji Wystaw i Wydawnictw.
Wymiar: pełny wymiar czasu pracy /umowa o pracę.
Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4666–5300 zł (kwota wynagrodzenia zasadniczego ustalana indywidualnie po przeanalizowaniu kwalifikacji zawodowych kandydata/kandydatki).
Stanowisko: zgodnie z ustawową ścieżką zawodową (asystent/adiunkt/kustosz) w zależności od doświadczenia.
Do obowiązków pracownika/pracowniczki będzie należało między innymi:
- produkcja wystaw (planowanie i realizacja harmonogramów i budżetów, współpraca z artystami, kuratorami, architektami, scenografami, grafikami, tłumaczami, wykonawcami itp., nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań, koordynacja produkcji druków wystawienniczych, opisywanie faktur, współpraca z innymi działami w muzeum);
- monitorowanie stanu wystaw (np. działania urządzeń i multimediów, zużycia materiałów);
- współinicjowanie i wdrażanie działań zwiększających dostępność wystaw dla osób z niepełnosprawnościami i o innych specjalnych potrzebach;
- produkcja wydawnictw (planowanie i realizacja budżetów oraz harmonogramów, współpraca z redaktorami, autorami, tłumaczami, grafikami, drukarniami oraz licencjodawcami);
- wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych związanych z realizacją projektów;
- współpraca z instytucjami kultury, artystami, partnerami zewnętrznymi, także zagranicznymi.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe związane z działalnością podstawową muzeum;
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie;
- swoboda w kontaktach interpersonalnych – będziesz pracować z ludźmi zarówno z branż kreatywnych, jak
i technicznych; - umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych lub konfliktowych;
- samodzielność, terminowość, odpowiedzialność, kreatywność, dobra organizacja pracy;
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
Mile widziane:
- wyobraźnia techniczna;
- znajomość prawa zamówień publicznych i prawa autorskiego;
- zainteresowanie tematem dostępności wystaw dla osób ze szczególnymi potrzebami;
- doświadczenie w pracy w muzeum lub innej instytucji kultury.
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełen etat (umowa o pracę);
- wsparcie doświadczonych specjalistów (mamy genialną specjalistkę od umów i zamówień publicznych!)
- pracę w rozpoznawalnej w Polsce i na świecie instytucji kultury;
- legitymację muzealniczą uprawniającą do bezpłatnych wejść do polskich muzeów;
- parking pracowniczy (samochodowy i rowerowy);
- fundusz socjalny (świadczenia urlopowe i świąteczne) i fundusz szkoleniowy;
- elastyczny grafik, luźny dresscode i swobodną atmosferę pracy;
- możliwość przychodzenia do pracy z psem, o ile nie koliduje to z bieżącymi obowiązkami;
- pakiet bezpłatnych biletów dla rodziny i znajomych, możliwość bezpłatnego udziału w zajęciach jogi, kartę Medicover
w korzystnej cenie oraz zniżki na książki dystrybuowane przez muzeum.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny lub film, w którym opowiesz nam o sobie i swojej chęci pracy w muzeum;
- CV zawierające klauzulę o treści:
„Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy
dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”
Oferty niezawierające powyższej klauzuli oraz numeru ogłoszenia NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
Muzeum zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Termin składania dokumentów: do 31.01.2025 roku
Miejsce składania dokumentów: kadry@cmwl.pl; a.kmiecik@cmwl.pl lub Sekretariat Muzeum (wersja papierowa).
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzul. Piotrkowska 282, 93-034 Łódź.
2.Kontakt z Inspektorem ochrony danych pod adresem iod@cmwl.pl.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy.
4.Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez maksymalnie 4 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji.
5.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7.Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.