wtorek, 13 maja, 2025

Edukator w Muzeum Pałac Herbsta w Łodzi

Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza nabór na stanowisko: edukator/edukatorka w Muzeum Pałac Herbsta (Dział Sztuki Dawnej).

Zadania to m.in.: opracowywanie, przygotowywanie i realizacja muzealnej działalności edukacyjnej, w oparciu o ekspozycję wnętrz i kolekcję sztuki dawnej (poprzez takie formy jak warsztaty edukacyjne, wykłady, oprowadzania, konkursy); koordynacja bieżącego ruchu odbiorców muzealnej działalności edukacyjnej; współpraca ze szkolnictwem instytucjonalnym na każdym poziomie kształcenia; współpraca przy organizowaniu wystaw czasowych.

Wymagania to m.in.: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: historia, kulturoznawstwo, historia sztuki, pedagogika, neofilologie); dobra znajomość języka obcego (preferowany język niemiecki lub angielski); umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących procedury wykonywane na zajmowanym stanowisku; obsługa komputera i urządzeń biurowych; bardzo dobra znajomość programów z pakietu Microsoft Office; doświadczenie w pracy z dziećmi/młodzieżą/dorosłymi/seniorami; doświadczenie w prowadzeniu wystąpień publicznych.

Dokumenty należy złożyć do 15 marca 2021 r. (termin może ulec zmianie w zależności od wyników naboru).

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Wernisaż wystawy pt. „ Geometria Gaudi...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach zaprasza na wernisaż wystawy pt. „ ...

„Kwiatki Polskie” prosto ze Starachowi...

Ekipa programu „Kwiatki Polskie”, którego emisję można oglądać w Telewizji Pols...

Warsztaty archeologiczne „Żelazne Korz...

Przed nami kolejna edycja „Żelaznych Korzeni” – warsztatów archeologicznych org...

Udostępnienie zbiorów w internecie?

Jeśli posiadają Państwo system do ewidencji zbiorów i chcieliby udostępnić eksp...

Optymalizacja zarządzania zbiorami muz...

Muzea na całym świecie stawiają czoła rosnącym wyzwaniom związanym z efektywnym...