Muzeum Getta Warszawskiego poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. marketingu.
Zadania:
Organizacja i realizacja działań promocyjnych:
– kreacja, opracowanie, przygotowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, z wykorzystaniem różnych narzędzi marketingowych i nośników reklamowych,
– wsparcie w organizacji eventów, wystaw, konferencji i wykładów,
– planowanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych;
– przygotowywanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych,
– udział w opracowaniu, aktualizacja oraz koordynacja wdrażania strategii komunikacji MGW;
– prace nad wdrożeniem systemu sprzedaży/ rezerwacji biletów;
– udział w opracowaniu ścieżek zakupu biletów, towarów i usług;
– współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju dla e-commerce.
Wymagania:
– wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu komunikacji, dziennikarstwa lub marketingu;
– min. 2 lata doświadczenia w realizacji projektów promocyjnych;
– doświadczenie w tworzeniu planów promocyjnych;
– umiejętność pisania tekstów promocyjnych;
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie min. B1);
– dobra organizacja pracy, umiejętność planowania;
– doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla e-commerce
– wiedza pozwalająca realizować kampanie marketingowe e-commerce w różnych kanałach.
– umiejętność pracy w zespole; komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów; sumienność, systematyczność.
Mile widziane:
– doświadczenie w promocji projektów w instytucjach kultury,
– doświadczenie z zakresu pracy z Funduszami Europejskimi.
Muzeum oferuje:
– umowę o pracę na pełny etat,
– możliwość podwyższania kwalifikacji,
– pracę w małym zespole w atrakcyjnym komunikacyjnie miejscu w Centrum Warszawy.
Dokumenty należy składać do 5 października 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.