Muzeum Narodowe w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. sponsoringu.
Zadania:
- udział w tworzeniu strategii sponsoringowej;
- analiza możliwości pozyskania finansowania z różnych źródeł, pozyskiwanie nowych sponsorów i darczyńców, przygotowywanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów z potencjalnymi sponsorami oraz darczyńcami, koordynowanie procesu podpisywania umów;
- nadzorowanie realizacji zobowiązań wynikających z zawartych umów sponsorskich;
- bieżąca współpraca z kluczowymi partnerami;
- utrzymywanie i budowanie długotrwałych relacji ze sponsorami i darczyńcami;
- koordynacja wydarzeń specjalnych z udziałem sponsorów i darczyńców;
- przygotowywanie treści i komunikatów o charakterze fundraisingowym na potrzeby kanałów informacyjnych MNW;
- rozliczanie wykonania umów i przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji.
Wymagania:
• doświadczenie w pozyskiwaniu sponsorów (min. 2 lata, mile widziane w instytucjach kultury);
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne);
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
• umiejętność planowania i organizacji pracy.
Muzeum oferuje:
• zatrudnienie w prestiżowej instytucji kultury w oparciu o umowę o pracę;
• udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku MNW;
• pracę stacjonarną w przyjaznym zespole;
• pełen wyzwań rozwój zawodowy, samodzielność;
• bogaty pakiet socjalny/benefity;
• pracę w atrakcyjnej lokalizacji – Gmach Główny MNW;
• możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych (bezpłatne wejścia na wszystkie wystawy MNW).
Dokumenty należy składać do 30 listopada 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.