Muzeum Historii Polski w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: główny specjalista w Dziale Edukacji.
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za opracowywanie i realizację programu działań lokalnych oraz prowadzenie działań związanych z rozwojem publiczności Muzeum Historii Polski.
Zadania:
• Przygotowanie planu rozwoju publiczności Muzeum Historii Polski i nadzór nad jego realizacją we współpracy z innymi działami.
• Inicjowanie i prowadzenie przedsięwzięć służących poszerzaniu programu Muzeum, które docelowo będą prowadziły do rozwojowi publiczności.
• Opracowanie i realizacja projektów adresowanych do społeczności lokalnej.
• Realizacja projektów uwzględniających współpracę z partnerami lokalnymi.
• Tworzenie budżetu, harmonogramu działań, rozliczanie projektów.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe;
• minimum pięcioletnie doświadczenie pracy w instytucji kultury;
• znajomość zagadnień związanych z rozwojem publiczności i działaniami na rzecz społeczności lokalnych;
• doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu projektów;
• umiejętność planowania i organizacji pracy;
• umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
• umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy zespołu;
• umiejętność planowania budżetów oraz rozliczania projektów;
• umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie;
• odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
• dobra znajomość pakietu MS Office i Office 365;
• dobra znajomość języka angielskiego; znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem;
Muzeum oferuje:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
• pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
• dostęp do świadczeń socjalnych oraz możliwość skorzystania z pakietu sportowego,
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia medycznego oraz ubezpieczenia na życie.
Dokumenty należy składać do 31 lipca 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.