Muzeum Historii Polski poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista w Dziale Komunikacji.
Charakterystyka stanowiska:
Poszukiwana jest osoba, która odpowiadać będzie za współrealizowanie i kreowanie zadań z zakresu promocji i PR ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującymi trendami i w oparciu o strategię Muzeum Historii Polski.
Zadania:
• opracowywanie i realizacja media planów/planów promocji projektów i wydarzeń;
• obsługa i zarządzanie stroną internetową;
• zarządzanie kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującym trendami i w oparciu o analizy oraz strategię firmy;
• przygotowywanie harmonogramu publikacji, tworzenie, redagowanie i publikowanie odpowiednich treści w celu kreowania pozytywnego wizerunku instytucji. Zarządzanie udostępnianymi treściami;
• tworzenie i nadzór nad przygotowaniem materiałów, wspierających publikacje postów w postaci grafik, zdjęć, filmów, animacji, relacji i podcastów;
• planowanie i tworzenie kampanii reklamowych w social mediach;
• interakcja i aktywizowanie użytkowników mediów społecznościowych;
• pomiar wskaźników prowadzonych akcji promocyjnych i marketingowych w social mediach;
• kreowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań w celu budowania zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku;
• prowadzenie realizowanych projektów (w tym dokumentacja fotograficzna, wideo, przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektów, koordynowanie procesu przygotowania, prawidłowego obiegu i rozliczenia umów zawieranych z zewnętrznymi współpracownikami.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: humanistyczne, marketing i PR);
• minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji/marketingu/promocji;
• wiedza z zakresu media relations, działań promocyjnych i realizacji projektów PR, w tym kampanii internetowych;
• umiejętność pisania komunikatów prasowych i tekstów informacyjno-promocyjnych oraz krótkich angażujących treści;
• kompetencje administratora stron internetowych www;
• znajomość mediów społecznościowych i nowoczesnych metod komunikacji;
• znajomość narzędzi takich jak Manager Reklam Facebook i Google Ads, Facebook Analytics, Google Analytics, Tag Manager;
• umiejętność obsługi programów do edycji i montażu plików audio i wideo w zakresie podstawowym, mile widziany poziom obsługi na poziomie średniozaawansowanym;
• znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym (B2);
• umiejętność sprawnej organizacji pracy swojej, a także umiejętność pracy w zespole;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• odpowiedzialność za powierzone zadania;
• umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie;
• otwartość na nowe wyzwania;
• wysoka kultura językowa (język polski);
• gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
• mile widziane: prawo jazdy kategorii B.
Warunki zatrudnienia:
• umowa o pracę, w pełnym wymiarze godzin;
• praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
• dostęp do świadczeń socjalnych;
• pakiet benefitów pracowniczych;
• praca w zaangażowanym, przyjaznym zespole.
Dokumenty należy składać do 31 stycznia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.