piątek, 22 listopada, 2024

Specjalista w Dziale Komunikacji w MHP w Warszawie

Muzeum Historii Polski poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista w Dziale Komunikacji.

Charakterystyka stanowiska:

Poszukiwana jest osoba, która odpowiadać będzie za współrealizowanie i kreowanie zadań z zakresu promocji i PR ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującymi trendami i w oparciu o strategię Muzeum Historii Polski.

Zadania:

• opracowywanie i realizacja media planów/planów promocji projektów i wydarzeń;
• obsługa i zarządzanie stroną internetową;
• zarządzanie kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującym trendami i w oparciu o analizy oraz strategię firmy;
• przygotowywanie harmonogramu publikacji, tworzenie, redagowanie i publikowanie odpowiednich treści w celu kreowania pozytywnego wizerunku instytucji. Zarządzanie udostępnianymi treściami;
• tworzenie i nadzór nad przygotowaniem materiałów, wspierających publikacje postów w postaci grafik, zdjęć, filmów, animacji, relacji i podcastów;
• planowanie i tworzenie kampanii reklamowych w social mediach;
• interakcja i aktywizowanie użytkowników mediów społecznościowych;
• pomiar wskaźników prowadzonych akcji promocyjnych i marketingowych w social mediach;
• kreowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań w celu budowania zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku;
• prowadzenie realizowanych projektów (w tym dokumentacja fotograficzna, wideo, przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektów, koordynowanie procesu przygotowania, prawidłowego obiegu i rozliczenia umów zawieranych z zewnętrznymi współpracownikami.

Wymagania:

• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: humanistyczne, marketing i PR);
• minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji/marketingu/promocji;
• wiedza z zakresu media relations, działań promocyjnych i realizacji projektów PR, w tym kampanii internetowych;
• umiejętność pisania komunikatów prasowych i tekstów informacyjno-promocyjnych oraz krótkich angażujących treści;
• kompetencje administratora stron internetowych www;
• znajomość mediów społecznościowych i nowoczesnych metod komunikacji;
• znajomość narzędzi takich jak Manager Reklam Facebook i Google Ads, Facebook Analytics, Google Analytics, Tag Manager;
• umiejętność obsługi programów do edycji i montażu plików audio i wideo w zakresie podstawowym, mile widziany poziom obsługi na poziomie średniozaawansowanym;
• znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym (B2);
• umiejętność sprawnej organizacji pracy swojej, a także umiejętność pracy w zespole;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• odpowiedzialność za powierzone zadania;
• umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie;
• otwartość na nowe wyzwania;
• wysoka kultura językowa (język polski);
• gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
• mile widziane: prawo jazdy kategorii B.

Warunki zatrudnienia:

• umowa o pracę, w pełnym wymiarze godzin;
• praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
• dostęp do świadczeń socjalnych;
• pakiet benefitów pracowniczych;
• praca w zaangażowanym, przyjaznym zespole.

Dokumenty należy składać do 31 stycznia 2023 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełz...

VIII Forum Regionalne Między Małopolską a Górnym Śląskiem pt. „Po nitce do kłęb...

Barwy holi

W starożytnej Mithili – krainie położonej u podnóży Himalajów, poprzecinanej rz...

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...