Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. komunikacji, promocji i relacji zewnętrznych.
Zadania:
1) koordynowanie i prowadzenie projektów i działań komunikacyjnych, w tym strony www i komunikacji w mediach społecznościowych,
2) planowanie, współtworzenie i nadzorowanie produkcji materiałów promocyjnych, tworzenie i redagowanie ich treści,
3) inicjowanie i realizowanie wydarzeń o charakterze promocyjnym,
4) utrzymywanie relacji z mediami i partnerami zewnętrznymi galerii,
5) dokumentowanie i ewaluacja prowadzonych działań komunikacyjnych.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie humanistyczne: marketing, dziennikarstwo, komunikacja społeczna, nowe media,
2) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
3) dobra znajomość języka angielskiego,
4) znajomość specyfiki komunikowania w kanałach social mediowych,
5) komunikatywność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, dbałość o szczegóły i twórcze podejście do pracy.
Galeria oferuje:
1) ciekawą pracę,
2) stabilne zatrudnienie – umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Galerii.
Dokumenty należy składać do 30 listopada 2022 r.