wtorek, 29 kwietnia, 2025

Specjalista ds. komunikacji, promocji i relacji zewnętrznych w Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie

Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. komunikacji, promocji i relacji zewnętrznych.

Zadania:

1) koordynowanie i prowadzenie projektów i działań komunikacyjnych, w tym strony www i komunikacji w mediach społecznościowych,
2) planowanie, współtworzenie i nadzorowanie produkcji materiałów promocyjnych, tworzenie i redagowanie ich treści,
3) inicjowanie i realizowanie wydarzeń o charakterze promocyjnym,
4) utrzymywanie relacji z mediami i partnerami zewnętrznymi galerii,
5) dokumentowanie i ewaluacja prowadzonych działań komunikacyjnych.

Wymagania:

1) wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie humanistyczne: marketing, dziennikarstwo, komunikacja społeczna, nowe media,
2) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
3) dobra znajomość języka angielskiego,
4) znajomość specyfiki komunikowania w kanałach social mediowych,
5) komunikatywność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, dbałość o szczegóły i twórcze podejście do pracy.

Galeria oferuje:

1) ciekawą pracę,
2) stabilne zatrudnienie – umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Galerii.

Dokumenty należy składać do 30 listopada 2022 r.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Optymalizacja zarządzania zbiorami muz...

Muzea na całym świecie stawiają czoła rosnącym wyzwaniom związanym z efektywnym...

Zdarzenia muzealne – Maj 2025

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w zdarzeniach muzealnych odbywających się...

Wernisaż wystawy czasowej — „Mag...

Zapraszamy na rodzinną wystawę do Galerii Śluza!

Leonardo. Zbliżenia

Leonardo da Vinci to najbardziej znany artysta w historii. Ten wszechstronnie u...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...