poniedziałek, 28 kwietnia, 2025

Kierownik Działu Komunikacji w Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku

Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku zatrudni osobę na stanowisko: Kierownik Działu Komunikacji.

Zadania:

  1. Opracowywanie i nadzór nad realizacją planów promocji i komunikacji w odniesieniu do działań CRP;
  2. Współkształtowanie i nadzór nad realizacją planów edukacyjnych CRP w tym w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami;
  3. Nadzór nad realizacją planów wydawniczych CRP;
  4. Tworzenie i zarządzanie budżetami;
  5. Nadzór nad stroną internetową CRP;
  6. Aktywne kształtowanie relacji z mediami;
  7. Nadzór nad sporządzeniem i rozliczeniem umów ze współpracownikami zewnętrznymi;
  8. Monitorowanie efektów działań promocyjnych.
  9. Zarządzanie zespołem i koordynacja pracy Działu;
  10. Delegowanie zadań, nadzór nad ich realizacją i ewaluacja;
  11. Przygotowywanie raportów i sprawozdań związanych z działalnością Działu;

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe humanistyczne lub z obszaru komunikacji, marketingu lub zarządzania;
  2. Praktyczna umiejętność formułowania i wdrażania strategii promocyjnych i komunikacyjnych oraz planowania kampanii marketingowych;
  3. Doskonałe posługiwanie się polszczyzną w mowie i piśmie;
  4. Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice;
  5. Wysokie kompetencje interpersonalne, kreatywność i komunikatywność;
  6. Umiejętność pracy pod presją czasu;
  7. Bardzo dobra organizacja pracy.
  8. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B1.

Wymagania dodatkowe (mile widziane):

  1. Znajomość sztuki współczesnej;
  2. Doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
  3. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  4. Doświadczenie w zarządzaniu projektami;
  5. Doświadczenie w pracy z zakresu promocji i komunikacji internetowej (preferowane doświadczenie w redakcji stron internetowych i obsługi social media instytucji kultury, w promocji projektów kulturalnych, edukacyjnych, wydawniczych i wystawienniczych lub działach komunikacji i Public Relations)
  6. Znajomość narzędzi monitoringu Internetu oraz analizy statystyk serwisów www i mediów społecznościowych;
  7. Znajomość narzędzi komunikacji marketingowej (online, content, video, brand, social media, e-mail).

Dokumenty należy złożyć do 1 sierpnia 2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie Centrum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Optymalizacja zarządzania zbiorami muz...

Muzea na całym świecie stawiają czoła rosnącym wyzwaniom związanym z efektywnym...

Zdarzenia muzealne – Maj 2025

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w zdarzeniach muzealnych odbywających się...

Wernisaż wystawy czasowej — „Mag...

Zapraszamy na rodzinną wystawę do Galerii Śluza!

Leonardo. Zbliżenia

Leonardo da Vinci to najbardziej znany artysta w historii. Ten wszechstronnie u...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...