piątek, 22 listopada, 2024

Kierownik Działu Komunikacji w Muzeum Sztuki w Łodzi

Muzeum Sztuki w Łodzi zatrudni pracownika na stanowisko: Kierownik Działu Komunikacji.

Zadania:

a) Realizacja zadań z zakresu informowania publiczności i partnerów Muzeum o prowadzonych przez instytucję działaniach, utrzymywania relacji między Muzeum a jego odbiorczyniami/odbiorcami oraz poszerzania grona publiczności przy użyciu zróżnicowanych form przekazu medialnego, w szczególności:

  • opracowywanie i realizacja strategii komunikacyjnej i wizerunkowej Muzeum;
  • prowadzenie badań i analiz w zakresie struktury i oczekiwań potencjalnych odbiorczyń/odbiorców działalności Muzeum;
  • prowadzenie badań i analiz wyników w zakresie frekwencji, godzin otwarcia, sposobu zwiedzania, usług towarzyszących, itp.;
  • inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z mediami;
  • utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi Muzeum w zakresie reprezentacyjnym i wizerunkowym;
  • monitoring mediów w zakresie działalności Muzeum;
  • opracowywanie materiałów informacyjnych o Muzeum i jego działalności dla mediów i innych partnerów zewnętrznych;
  • przygotowywanie i nadzór nad realizacją umów zewnętrznych;
  • administrowanie stronami internetowymi, portalami społecznościowymi oraz stroną BIP Muzeum oraz opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów, w zakresie specyfiki działu;
  • nadzór nad oprawą i prowadzenie wydarzeń o charakterze wizerunkowym w zakresie wskazanym przez Dyrektora;
  • dokumentacja fotograficzna działalności wystawienniczej, edukacyjnej i upowszechniającej Muzeum, w tym wizyt gościn/gości Muzeum, itp.;
  • opracowywanie i realizacja programów lojalnościowych skierowanych do odbiorczyń/odbiorców działalności Muzeum;
  • tworzenie i aktualizacja baz adresowych partnerów Muzeum.

b) Do zadań ogólnych kierowniczki/kierownika działu będzie należeć w szczególności:

  • nadzór nad poprawnym formalnie i merytorycznie wypełnianiem obowiązków w zakresie właściwości działu;
  • udział w pracach podległego działu zgodnie z indywidualnym zakresem czynności kierowniczki/kierownika;
  • ścisła współpraca i komunikacja z innymi komórkami organizacyjnymi w celu efektywnej realizacji planów działalności Muzeum;
  • monitorowanie spraw wpływających do działu oraz nadzór nad ich terminową realizacją;
  • sporządzanie planów i sprawozdań, w tym planów i sprawozdań w ramach budżetu zadaniowego w zakresie działu;
  • sporządzanie analiz i innych materiałów w zakresie właściwości działu, według doraźnych potrzeb wskazanych przez Dyrektora;
  • sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora, pism okólnych oraz innych dokumentów w zakresie należącym do właściwości działu;
  • merytoryczna weryfikacja i opis faktur, zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Muzeum;
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, Ustawą o ochronie danych osobowych oraz Ustawą o ochronie informacji niejawnych;
  • prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, w tym sporządzanie miesięcznych harmonogramów pracy dla podległych pracowniczek/pracowników;
  • sporządzanie planu urlopów i organizowanie zastępstw zapewniających bieżące wykonywanie zadań;
  • monitorowanie potrzeb i możliwości rozwoju zawodowego własnego i podległych pracowniczek/pracowników;
  • wydawanie poleceń służbowych podległym pracowniczkom/pracownikom;
  • dokonywanie okresowych ocen podległych pracowniczkom/pracowników.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (studia związane z zakresem wykonywanych zadań);
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • doświadczenie kierowania zespołem, umiejętności organizacyjne na wysokim poziomie: planowanie pracy zespołu i tworzenie harmonogramów, nadzór nad terminową realizacją zadań;
  • kreatywność, otwartość na nowe wyzwania, elastyczność;
  • umiejętność prowadzenia dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją projektów, dbanie o ich należyty obieg;
  • umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących zadania wykonywane na zajmowanym stanowisku, udział w procedurach udzielania zamówień publicznych, w tym przygotowywanie właściwej dokumentacji;
  • umiejętność szybkiego reagowania na sytuacje kryzysowe, odporność na stres w pracy pod presją czasu.

Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4 000 – 4 500 PLN (kwota wynagrodzenia zasadniczego ustalana indywidualnie po przeanalizowaniu osiągnięć zawodowych kandydatki/kandydata; wynagrodzenie miesięczne brutto będzie ponadto zawierać dodatki płacowe przewidziane przepisami wewnętrznymi instytucji)

Dokumenty należy złożyć do 10 września 2021 r. (termin może ulec zmianie w zależności od wyników naboru).

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełz...

VIII Forum Regionalne Między Małopolską a Górnym Śląskiem pt. „Po nitce do kłęb...

Barwy holi

W starożytnej Mithili – krainie położonej u podnóży Himalajów, poprzecinanej rz...

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...