czwartek, 26 czerwca, 2025

Kierownik Działu Komunikacji w Muzeum Sztuki w Łodzi

Muzeum Sztuki w Łodzi zatrudni pracownika na stanowisko: Kierownik Działu Komunikacji.

Zadania:

a) Realizacja zadań z zakresu informowania publiczności i partnerów Muzeum o prowadzonych przez instytucję działaniach, utrzymywania relacji między Muzeum a jego odbiorczyniami/odbiorcami oraz poszerzania grona publiczności przy użyciu zróżnicowanych form przekazu medialnego, w szczególności:

  • opracowywanie i realizacja strategii komunikacyjnej i wizerunkowej Muzeum;
  • prowadzenie badań i analiz w zakresie struktury i oczekiwań potencjalnych odbiorczyń/odbiorców działalności Muzeum;
  • prowadzenie badań i analiz wyników w zakresie frekwencji, godzin otwarcia, sposobu zwiedzania, usług towarzyszących, itp.;
  • inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z mediami;
  • utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi Muzeum w zakresie reprezentacyjnym i wizerunkowym;
  • monitoring mediów w zakresie działalności Muzeum;
  • opracowywanie materiałów informacyjnych o Muzeum i jego działalności dla mediów i innych partnerów zewnętrznych;
  • przygotowywanie i nadzór nad realizacją umów zewnętrznych;
  • administrowanie stronami internetowymi, portalami społecznościowymi oraz stroną BIP Muzeum oraz opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów, w zakresie specyfiki działu;
  • nadzór nad oprawą i prowadzenie wydarzeń o charakterze wizerunkowym w zakresie wskazanym przez Dyrektora;
  • dokumentacja fotograficzna działalności wystawienniczej, edukacyjnej i upowszechniającej Muzeum, w tym wizyt gościn/gości Muzeum, itp.;
  • opracowywanie i realizacja programów lojalnościowych skierowanych do odbiorczyń/odbiorców działalności Muzeum;
  • tworzenie i aktualizacja baz adresowych partnerów Muzeum.

b) Do zadań ogólnych kierowniczki/kierownika działu będzie należeć w szczególności:

  • nadzór nad poprawnym formalnie i merytorycznie wypełnianiem obowiązków w zakresie właściwości działu;
  • udział w pracach podległego działu zgodnie z indywidualnym zakresem czynności kierowniczki/kierownika;
  • ścisła współpraca i komunikacja z innymi komórkami organizacyjnymi w celu efektywnej realizacji planów działalności Muzeum;
  • monitorowanie spraw wpływających do działu oraz nadzór nad ich terminową realizacją;
  • sporządzanie planów i sprawozdań, w tym planów i sprawozdań w ramach budżetu zadaniowego w zakresie działu;
  • sporządzanie analiz i innych materiałów w zakresie właściwości działu, według doraźnych potrzeb wskazanych przez Dyrektora;
  • sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora, pism okólnych oraz innych dokumentów w zakresie należącym do właściwości działu;
  • merytoryczna weryfikacja i opis faktur, zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Muzeum;
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, Ustawą o ochronie danych osobowych oraz Ustawą o ochronie informacji niejawnych;
  • prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, w tym sporządzanie miesięcznych harmonogramów pracy dla podległych pracowniczek/pracowników;
  • sporządzanie planu urlopów i organizowanie zastępstw zapewniających bieżące wykonywanie zadań;
  • monitorowanie potrzeb i możliwości rozwoju zawodowego własnego i podległych pracowniczek/pracowników;
  • wydawanie poleceń służbowych podległym pracowniczkom/pracownikom;
  • dokonywanie okresowych ocen podległych pracowniczkom/pracowników.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (studia związane z zakresem wykonywanych zadań);
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • doświadczenie kierowania zespołem, umiejętności organizacyjne na wysokim poziomie: planowanie pracy zespołu i tworzenie harmonogramów, nadzór nad terminową realizacją zadań;
  • kreatywność, otwartość na nowe wyzwania, elastyczność;
  • umiejętność prowadzenia dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją projektów, dbanie o ich należyty obieg;
  • umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących zadania wykonywane na zajmowanym stanowisku, udział w procedurach udzielania zamówień publicznych, w tym przygotowywanie właściwej dokumentacji;
  • umiejętność szybkiego reagowania na sytuacje kryzysowe, odporność na stres w pracy pod presją czasu.

Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4 000 – 4 500 PLN (kwota wynagrodzenia zasadniczego ustalana indywidualnie po przeanalizowaniu osiągnięć zawodowych kandydatki/kandydata; wynagrodzenie miesięczne brutto będzie ponadto zawierać dodatki płacowe przewidziane przepisami wewnętrznymi instytucji)

Dokumenty należy złożyć do 10 września 2021 r. (termin może ulec zmianie w zależności od wyników naboru).

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Festyn Ekologiczny „Zaginiony świat na...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach już po raz szesnasty organizuje dla...

FESTYN ZIELONOŚWIĄTKOWY

8 czerwca 2025 r. | godz. 12:00–17:00 | Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu R...

XIV Noc Muzeów

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach serdecznie zaprasza 17 maja o godz....

Wernisaż wystawy pt. „ Geometria Gaudi...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach zaprasza na wernisaż wystawy pt. „ ...

„Kwiatki Polskie” prosto ze Starachowi...

Ekipa programu „Kwiatki Polskie”, którego emisję można oglądać w Telewizji Pols...