Muzeum Miasta Łodzi ogłasza nabór na stanowisko: kierownik działu promocji i marketingu.
Główne obowiązki to m.in.: nadzór nad poprawnym wypełnianiem obowiązków w zakresie właściwości działu promocji i marketingu; udział w pracach podległego działu (planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych; promowanie Muzeum poprzez wszystkie media; opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych; administrowanie stronami internetowymi; tworzenie analiz, zestawień i raportów z działań marketingowych); sporządzanie planów, sprawozdań i projektów w zakresie prowadzonej działalności; weryfikacja i opis faktur; sporządzanie dokumentacji w zakresie kontroli zarządczej; prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy oraz monitorowanie możliwości rozwoju zawodowego własnego i podległych pracowników.
Wymagania to m.in.: wykształcenie wyższe, 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z działaniami z zakresu marketingu i promocji; znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym; dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, WordPress, Photoshop, portale społecznościowe) i urządzeń biurowych.
Dokumenty należy złożyć do 19 lutego 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.