Muzeum Miasta Łodzi poszukuje pracownika na stanowisko: kierownik Działu Promocji i Marketingu.
Zadania:
- nadzór nad poprawnym formalnie i merytorycznie wypełnianiem obowiązków w zakresie właściwości Działu Promocji i Marketingu;
- udział w pracach podległego działu, m.in: opracowanie strategii marketingowej instytucji, planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych, promowanie działalności Muzeum poprzez wszystkie media, przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych, opracowywanie materiałów informacyjnych o Muzeum i jego działalności dla mediów i innych partnerów zewnętrznych, administrowanie stronami internetowymi, portalami społecznościowymi Muzeum oraz opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów, prowadzenie badań i analiz w zakresie struktury i oczekiwań potencjalnych odbiorców działalności Muzeum, prowadzenie badań i analiz wyników w zakresie frekwencji, godzin otwarcia, sposobu zwiedzania, usług towarzyszących, tworzenie analiz, zestawień, sprawozdań oraz raportów z działań marketingowych, pozyskiwanie środków sponsorskich na działania ogólnomuzealne i promocyjne, przygotowywanie materiałów reklamowych oraz ich dystrybucja;
- ścisła współpraca i komunikacja z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi w celu realizacji planów działalności Muzeum;
- monitorowanie spraw wpływających do Działu oraz nadzór nad ich terminową realizacją;
- sporządzanie planów i sprawozdań, w tym planów i sprawozdań w ramach budżetu Muzeum, w zakresie prowadzonej działalności;
- sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora, pism okólnych oraz innych dokumentów
- przygotowywanie projektów umów lub uzgodnienia zapisów umów w zakresie zadań jednostki lub komórki organizacyjnej;
- merytoryczna weryfikacja i opis faktur, zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Muzeum;
- nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy i zasad etyki zawodowej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (promocja, marketing, filologia polska, kulturoznawstwo);
- trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z działaniami z zakresu marketingu i promocji,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, WordPress, portale społecznościowe, programy graficzne będą dodatkowym atutem) i urządzeń biurowych;
- umiejętność redagowania informacji prasowych i tworzenia angażujących tekstów – tzw. „lekkie pióro”;
- umiejętność nawiązywania kontaktów z interesariuszami Muzeum w tym publicznością, partnerami i dziennikarzami;
- umiejętność myślenia analitycznego;
- rzetelność i punktualność,
- przedsiębiorczość i duża samodzielności w działaniu;
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i kreatywność;
- wysoka kultura osobista.
Kryteria dodatkowe:
- rozeznanie w środowisku kultury oraz znajomość specyfiki funkcjonowania instytucji kultury.
Muzeum oferuje:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum Miasta Łodzi;
• pracę w atrakcyjnej lokalizacji – Pałac rodziny Poznańskich w Łodzi;
• możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych.
Wynagrodzenie brutto: od 3 800 zł (wg Centralnej Bazy Ofert Pracy).
Dokumenty należy składać do 21 października 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum Miasta Łodzi.