czwartek, 7 listopada, 2024

Kierownik Działu Promocji i Marketingu w Muzeum Miasta Łodzi

Muzeum Miasta Łodzi poszukuje pracownika na stanowisko: kierownik Działu Promocji i Marketingu.

Zadania:

  • nadzór nad poprawnym formalnie i merytorycznie wypełnianiem obowiązków w zakresie właściwości Działu Promocji i Marketingu;
  • udział w pracach podległego działu, m.in: opracowanie strategii marketingowej instytucji, planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych, promowanie działalności Muzeum poprzez wszystkie media, przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych, opracowywanie materiałów informacyjnych o Muzeum i jego działalności dla mediów i innych partnerów zewnętrznych, administrowanie stronami internetowymi, portalami społecznościowymi Muzeum oraz opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów, prowadzenie badań i analiz w zakresie struktury i oczekiwań potencjalnych odbiorców działalności Muzeum, prowadzenie badań i analiz wyników w zakresie frekwencji, godzin otwarcia, sposobu zwiedzania, usług towarzyszących, tworzenie analiz, zestawień, sprawozdań oraz raportów z działań marketingowych, pozyskiwanie środków sponsorskich na działania ogólnomuzealne i promocyjne, przygotowywanie materiałów reklamowych oraz ich dystrybucja;
  • ścisła współpraca i komunikacja z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi w celu realizacji planów działalności Muzeum;
  • monitorowanie spraw wpływających do Działu oraz nadzór nad ich terminową realizacją;
  • sporządzanie planów i sprawozdań, w tym planów i sprawozdań w ramach budżetu Muzeum, w zakresie prowadzonej działalności;
  • sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora, pism okólnych oraz innych dokumentów
  • przygotowywanie projektów umów lub uzgodnienia zapisów umów w zakresie zadań jednostki lub komórki organizacyjnej;
  • merytoryczna weryfikacja i opis faktur, zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Muzeum;
  • nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy i zasad etyki zawodowej.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (promocja, marketing, filologia polska, kulturoznawstwo);
  • trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z działaniami z zakresu marketingu i promocji,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, WordPress, portale społecznościowe, programy graficzne będą dodatkowym atutem) i urządzeń biurowych;
  • umiejętność redagowania informacji prasowych i tworzenia angażujących tekstów – tzw. „lekkie pióro”;
  • umiejętność nawiązywania kontaktów z interesariuszami Muzeum w tym publicznością, partnerami i dziennikarzami;
  • umiejętność myślenia analitycznego;
  • rzetelność i punktualność,
  • przedsiębiorczość i duża samodzielności w działaniu;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i kreatywność;
  • wysoka kultura osobista.

Kryteria dodatkowe:

  • rozeznanie w środowisku kultury oraz znajomość specyfiki funkcjonowania instytucji kultury.

Muzeum oferuje:

• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum Miasta Łodzi;
• pracę w atrakcyjnej lokalizacji – Pałac rodziny Poznańskich w Łodzi;
• możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych.

Wynagrodzenie brutto: od 3 800 zł (wg Centralnej Bazy Ofert Pracy).

Dokumenty należy składać do 21 października 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum Miasta Łodzi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...

Regionalne Centra Konserwatorsko-Magaz...

20 listopada 2024 r.  10.00–17.00,  Forty Kleparz w Krakowie, ul. Kam...

Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowski...

Temat strat wojennych jest niezwykle ważnym elementem badań nad polskim dziedzi...