wtorek, 25 listopada, 2025

Kierownik Sekcji Obsługi Wydarzeń w Muzeum POLIN w Warszawie

Muzeum Historii Żydów Polskich Polin zatrudni pracownika na stanowisko: kierownik Sekcji Obsługi Wydarzeń.

Zadania:

• zapewnienie efektywnej organizacji pracy powierzonej sekcji, zarządzanie podległymi pracownikami oraz nadzór nad realizacją powierzonych im zadań, w tym tworzenie harmonogramów pracy i nadzór nad ich przestrzeganiem;
• zapewnianie kompleksowej obsługi realizacji wydarzeń programowych i komercyjnych, w tym m.in.: koordynacja realizacji zadań, nadzór nad obsługą techniczną i realizowanymi zakupami;
• współpracę z innymi działami Muzeum w zakresie zgodnej ze standardami obsługi wydarzeń;
• inicjowanie i koordynowanie współpracy podległej sekcji z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Muzeum;
• nadzór nad utrzymywaniem pełnej sprawności Centrum Konferencyjnego POLIN i nadzór nad ruchomym i stałym wyposażeniem w zakresie nagłośnienia i oświetlenia;
• nadzór nad przygotowaniem i realizacją umów z podmiotami zewnętrznymi (w zakresie usługi wynajmu przestrzeni Muzeum) oraz aktywne pozyskiwanie klientów (marketing i promocja);
• realizację strategii i planu sprzedaży;
• nadzór nad koordynacją rezerwacji pomieszczeń i przestrzeni komercyjnej Muzeum;
• przygotowywanie raportów dotyczących wynajmu powierzchni komercyjnych i sprzedaży usług;
• koordynację realizacji zadań w ramach powierzonych projektów;

Wymagania:

• wykształcenie wyższe – minimum licencjat;
• minimum 3 letnie doświadczenie w organizacji wydarzeń i konferencji;
• minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2;
• bardzo dobra znajomość i pakietu Office 365 (Excel, Word, PowerPoint);
• bardzo dobre umiejętności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji ze współpracownikami;
• umiejętność zarządzania zespołami i projektami;
• bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów;
• samodzielność i odpowiedzialność;
• umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
• umiejętności budowania oraz zarządzania relacjami z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
• umiejętność pracy pod presją czasu;

Mile widziane:

• doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
• znajomość prawa zamówień publicznych.

Muzeum oferuje:

• umowę o pracę na czas określony (zastępstwo);
• po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
• pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• dogodna lokalizacja biura.

Dokumenty należy składać do 5 maja 2024 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Szlakiem Dziedzictwa- edukacyjne ścież...

W ramach projektu „Szlakiem Dziedzictwa- edukacyjne ścieżki po Starachowicach” ...

Szlakiem Dziedzictwa- edukacyjne ścież...

Muzeum Przyrody i Techniki do 23 grudnia 2025 r. realizuje projekt „Szlakiem Dz...

Festyn historyczny „Od Prasłowian do P...

11 września 2025 r. w Hali Lejniczej Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicac...

Wystawa „Podzespoły czyli wnętrze Star...

Muzeum Przyrody i Techniki im. Jana Pazdura w Starachowicach zaprasza na wernis...

XIII Festiwal Blues pod Piecem

30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...