piątek, 8 sierpnia, 2025

Kierownik Sekcji Obsługi Wydarzeń w Muzeum POLIN w Warszawie

Muzeum Historii Żydów Polskich Polin zatrudni pracownika na stanowisko: kierownik Sekcji Obsługi Wydarzeń.

Zadania:

• zapewnienie efektywnej organizacji pracy powierzonej sekcji, zarządzanie podległymi pracownikami oraz nadzór nad realizacją powierzonych im zadań, w tym tworzenie harmonogramów pracy i nadzór nad ich przestrzeganiem;
• zapewnianie kompleksowej obsługi realizacji wydarzeń programowych i komercyjnych, w tym m.in.: koordynacja realizacji zadań, nadzór nad obsługą techniczną i realizowanymi zakupami;
• współpracę z innymi działami Muzeum w zakresie zgodnej ze standardami obsługi wydarzeń;
• inicjowanie i koordynowanie współpracy podległej sekcji z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Muzeum;
• nadzór nad utrzymywaniem pełnej sprawności Centrum Konferencyjnego POLIN i nadzór nad ruchomym i stałym wyposażeniem w zakresie nagłośnienia i oświetlenia;
• nadzór nad przygotowaniem i realizacją umów z podmiotami zewnętrznymi (w zakresie usługi wynajmu przestrzeni Muzeum) oraz aktywne pozyskiwanie klientów (marketing i promocja);
• realizację strategii i planu sprzedaży;
• nadzór nad koordynacją rezerwacji pomieszczeń i przestrzeni komercyjnej Muzeum;
• przygotowywanie raportów dotyczących wynajmu powierzchni komercyjnych i sprzedaży usług;
• koordynację realizacji zadań w ramach powierzonych projektów;

Wymagania:

• wykształcenie wyższe – minimum licencjat;
• minimum 3 letnie doświadczenie w organizacji wydarzeń i konferencji;
• minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2;
• bardzo dobra znajomość i pakietu Office 365 (Excel, Word, PowerPoint);
• bardzo dobre umiejętności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji ze współpracownikami;
• umiejętność zarządzania zespołami i projektami;
• bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów;
• samodzielność i odpowiedzialność;
• umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
• umiejętności budowania oraz zarządzania relacjami z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
• umiejętność pracy pod presją czasu;

Mile widziane:

• doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
• znajomość prawa zamówień publicznych.

Muzeum oferuje:

• umowę o pracę na czas określony (zastępstwo);
• po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
• pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• dogodna lokalizacja biura.

Dokumenty należy składać do 5 maja 2024 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

XIII Festiwal Blues pod Piecem

30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 – Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

Wyniki naboru do projektu “Projektowan...

Narodowe Centrum Kultury rozstrzygnęło nabór do programu szkoleniowego realizow...

Dofinansowanie z Muzeum Historii Polsk...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach otrzymało kolejne dofinansowanie. M...

Pierwsze żniwa 1944. Maszyny z fabryki...

Muzeum Narodowe Rolnictwa w Szreniawie zaprasza: W sobotę, 26 lipca, proponu...

„Lato w Hucie 2025”

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach serdecznie zaprasza do&nb...