czwartek, 24 kwietnia, 2025

Kierownik w Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) zatrudni osobę na stanowisko: Kierownik Działu Administracyjno-Inwestycyjnego.

Do zakresu obowiązków należeć będzie m.in.:

  1. Nadzór i koordynacja prac związanych z realizacją całości inwestycji związanej z powstaniem Muzeum KL Plaszow, a w szczególności współpraca z Inwestorem Zastępczym w tym zakresie.
  2. Nadzór nad realizacją zleconych zadań w zakresie opracowywania dokumentacji projektowych oraz bieżącego utrzymania technicznego obiektów budowlanych i terenu Muzeum KL Plaszow.
  3. Bieżący nadzór nad realizacją zadań firm wykonawczych oraz wykonywanie odbiorów zleconych prac budowlanych, porządkowych i innych wraz z kontrolą jakości prac i terminów realizacji.
  4. Kompletowanie i opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z realizowanymi zadaniami, w tym w szczególności dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wycen prac projektowych i kosztorysów inwestorskich.
  5. Występowanie do odpowiednich urzędów o wydanie pozwoleń na budowę, zgłoszeń prac budowlanych, decyzji, opinii oraz konsultowanie z projektantami, wykonawcami, urzędami oraz innymi instytucjami wszelkich uzgodnień na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego.
  6. Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej na wykonywanie usług projektowych i robót budowlanych i innych, w tym w szczególności wniosków o wszczęcie postępowania i opisów przedmiotu zamówienia.
  7. Sporządzanie projektów umów.
  8. Planowanie i rozliczanie kosztów zadań, bieżące opracowywanie i analiza raportów oraz sprawozdań dla potrzeb projektów
  9. Archiwizowanie dokumentów dotyczących realizowanych zadań.
  10. Bieżące administrowanie terenem Muzeum KL Plaszow, w tym m. in. koordynacja sprzątania i pielęgnacji zieleni.

Wymagania podstawowe:

  1. Wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek budownictwo.
  2. Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  3. Znajomość regulacji prawnych z zakresu Prawa Budowlanego, warunków technicznych, obowiązujących norm i przepisów budowlanych oraz BHP.
  4. Znajomość procedur administracji architektoniczno-budowlanej.
  5. Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych, mile widziane doświadczenie w realizacji pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
  6. Znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi.
  7. Znajomość zagadnień z zakresu wdrażania projektu, zarzadzania projektem, rozliczaniem i sprawozdawczością projektu.
  8. Praktyczna umiejętność tworzenia dokumentów, umów, formularzy i zestawień.
  9. Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel oraz programów typu AutoCad.
  10. Zaangażowanie, dokładność, samodzielność.
  11. Kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

Dokumenty należy składać do 16 lipca 2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Optymalizacja zarządzania zbiorami muz...

Muzea na całym świecie stawiają czoła rosnącym wyzwaniom związanym z efektywnym...

Zdarzenia muzealne – Maj 2025

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w zdarzeniach muzealnych odbywających się...

Wernisaż wystawy czasowej — „Mag...

Zapraszamy na rodzinną wystawę do Galerii Śluza!

Leonardo. Zbliżenia

Leonardo da Vinci to najbardziej znany artysta w historii. Ten wszechstronnie u...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...