Muzeum Górnośląskie poszukuje na stanowisko: kierownik działu administracyjno-technicznego.
Do obowiązków pracownika należeć będzie m.in.: prowadzenie aktualnej dokumentacji stanu prawnego budynków i dokumentacji technicznej oraz uzyskiwanie koniecznych zezwoleń; opracowywanie projektów umów i regulacji wewnętrznych, związanych z pracami działu oraz łączących się z administrowaniem mieniem, porządkiem i zespołem pracowników; przygotowywanie i nadzór nad realizacją remontów i rozliczanie rzeczowe umów i zleceń; współpraca z podmiotami zewnętrznymi prowadzącymi roboty remontowo-budowlane; pozyskiwanie środków unijnych i innych zewnętrznych źródeł finansowania działań działu DAT, udział w projektach muzealnych; opracowywanie planów rocznych i sprawozdań z działalności działu DAT.
Wymagania to m.in.: wykształcenie wyższe techniczne (lub średnie techniczne o specjalności ogólnobudowlanej / instalacyjnej); doświadczenie na stanowisku kierowniczym (min. 3 lata przy posiadaniu wykształcenia wyższego lub min. 5 lat przy średnim); znajomość przepisów dotyczących eksploatacji obiektów wielkopowierzchniowych; znajomość przepisów dotyczących ppoż, bhp oraz przepisów prawa budowlanego.
Mile widziane doświadczenie w kosztorysowaniu robót budowlanych.
Dokumenty należy składać do 15 lutego 2021 r.
Wynagrodzenie – od 4 200 zł brutto (według ogłoszenia z Centralnej Bazy Ofert Pracy).
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.