sobota, 4 października, 2025

Koordynator ds. promocji w Centrum Archiwistyki Społecznej

Centrum Archiwistyki Społecznej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: koordynator ds. promocji.

W swojej pracy będziesz:

– planować i realizować działania promocyjne CAS;
– współpracować z koordynatorami projektów i partnerami przy promocji wydarzeń i inicjatyw;
– tworzyć i redagować teksty promocyjne oraz współpracować z grafikiem przy opracowywaniu materiałów graficznych;
– przygotowywać i moderować treści w mediach społecznościowych i innych kanałach komunikacji CAS;
– organizować produkcję i dystrybucję materiałów promocyjnych (w tym: drukowanych, graficznych, fotograficznych, filmowych);
– dbać o stronę cas.org.pl, regularnie aktualizując jej treści, monitorując ją pod kątem błędów oraz współpracując z podwykonawcami przy ich usuwaniu;
– realizować zakup reklam oraz innych usług marketingowych;
– przygotowywać umowy z podwykonawcami i dokumentację związaną z zamówieniami publicznymi;
– monitorować skuteczność działań promocyjnych i wyciągać wnioski.
Pracujemy zespołowo i wspieramy się w realizacji zadań.

Szukamy osoby, która:

– z zapałem i profesjonalizmem będzie rozwijać komunikację i promocję CAS oraz archiwistyki społecznej;
– jest odpowiedzialna, zaangażowana i samodzielna – potrafi prowadzić działania promocyjne od planowania aż po realizację;
– bardzo dobrze organizuje swoją pracę, umie wyznaczać priorytety, ustalać harmonogramy i pilnować terminów;
– swobodnie porusza się w kwestiach formalnych i opracowywaniu dokumentacji;
– ma doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych, szczególnie w instytucjach kultury;
– posiada wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne – zarówno w tworzeniu angażujących, spójnych treści, jak i w efektywnej współpracy z zespołem oraz partnerami zewnętrznymi;
– z łatwością opracowuje teksty promocyjne;
– umiejętnie pracuje z materiałami wizualnymi;
– ma doświadczenie w pracy z podwykonawcami i potrafi koordynować różnorodne działania promocyjne, dbając o ich spójne i terminowe wykonanie;
– dobrze zna specyfikę mediów społecznościowych oraz narzędzi do promocji online;
– monitoruje efektywność prowadzonych działań i wyciąga z nich wnioski.

Dlaczego warto z nami pracować?

– jesteśmy niedużym zespołem, przyjaźnie ze sobą współpracującym;
– realizujemy nowatorskie, ciekawe i wartościowe projekty w gronie ludzi z pasją;
– oferujemy stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (praca stacjonarna, możliwość pracy zdalnej maks. 80 h miesięcznie);
– oferujemy wynagrodzenie w wysokości: 5500–6000 zł netto w zależności od doświadczenia;
– dajemy możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez finansowanie szkoleń;
– zapewniamy dofinansowanie do urlopu i wydarzeń kulturalnych;
– nasze biuro w Warszawie na Starym Mokotowie jest przyjaznym i komfortowym miejscem do pracy.

Aplikować należy do 7 września 2025 r.

Pełna oferta pracy na stronie Centrum.

MuzeOn nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Festyn historyczny „Od Prasłowian do P...

11 września 2025 r. w Hali Lejniczej Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicac...

Wystawa „Podzespoły czyli wnętrze Star...

Muzeum Przyrody i Techniki im. Jana Pazdura w Starachowicach zaprasza na wernis...

XIII Festiwal Blues pod Piecem

30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

150 LAT MUZEALNICTWA ROLNICZEGO NA ZIE...

W 2025 roku przypada 150. rocznica pojawienia się idei muzealnictwa rolniczego ...

XI.Legenda STARa

11.LegendA STARa, to zlot pojazdów  zabytkowych organizowany przez Powiat ...