Dyrektor Muzeum – Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach
38-300 Gorlice, ul. Wróblewskiego 10 A
ogłasza nabór na stanowisko: koordynator ds. techniczno-budowlanych
miejsce pracy: Szymbark
wymiar czasu pracy: 1/1 etatu
termin przyjęcia do pracy: 1.11.2025
termin składania ofert upływa: 20.10.2025
wstępny termin rozmowy kwalifikacyjnej z Komisją kwalifikacyjną: 27-30.10.2025
zakończenie procedury naboru, zawarcie umowy o pracę: do dnia 31.10.2025
Muzeum – Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach to wojewódzka instytucja kultury, która w
ostatnich latach intensywnie rozwija swoją działalność i planuje rozwijać infrastrukturę muzealną.
Dołączenie do naszego zespołu będzie oznaczało aktywny udział w procesach związanych z rozwojem
działalności programowej i strukturalnej Muzeum.
Oferujemy:
• pracę w dynamicznie rozwijającej się wojewódzkiej instytucji kultury,
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
• możliwość rozwijania kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach oraz kursach kierunkowych,
• możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia unikatowego doświadczenia.
I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie: min. średnie, techniczne lub zawodowe (mile widziane kierunki budownictwo, mechanika, stolarstwo, dodatkowa znajomość i wiedza z zakresu konserwacji obiektów budowlanych)
2. Minimum roczne doświadczenie pracy w realizacji zadań związanych z budownictwem, utrzymaniem zieleni, zarządzaniem produkcją, obsługą urządzeń technicznych lub pokrewnymi zawodami, w tym doświadczenie w pracy na rusztowaniu i drabinie powyżej 3 m (udokumentowane)
3. Podstawowa znajomość przepisów dotyczących eksploatacji obiektów budowlanych
4. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (projektów budowlanych, przedmiarów, kosztorysów)
5. Praktyczna umiejętność obsługi i naprawy urządzeń technicznych takich jak: wiertarka,szlifierka, wkrętarka, pilarka, sprzęt ogrodniczy, instalacje grzewcze i elektryczne itp.
6. Brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na wysokości powyżej 3 metrów
7. Czynne prawo jazdy kat. B (pojazdy do 3,5 t)
II. Wymagania dodatkowe:
1. Ogólna znajomość zagadnień z zakresu prawa budowlanego oraz przepisów bhp i ppoż.
2. Mile widziane uprawnienia budowlane, elektroenergetyczne, spawacz, pilarz
3. Mile widziana znajomość przepisów prawa zamówień publicznych oraz ustawy o ochronie zabytków
4. Praktyczna znajomość procesów budowlanych, konserwacji drewna lub architektury drewnianej
5. Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
6. Wiedza praktyczna dot. utrzymania terenów zielonych/parków
7. Otwartość na zdobywanie nowych kompetencji – chęć poznania procesu budowlanego przy współpracy z wszystkimi stronami procesu budowlanego, poszerzanie wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie konserwacji architektury drewnianej
III. Predyspozycje wymagane na stanowisku:
− siła fizyczna, bardzo dobry stan zdrowia, umiejętność planowania pracy, odpowiedzialność, samodyscyplina, dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność, komunikatywność, samodzielność, asertywność, zdolność myślenia analitycznego, odporność na stres i działanie pod presją czasu, inicjatywa
IV. Planowany zakres obowiązków:
Do zakresu obowiązków Koordynatora ds. techniczno – budowlanych będzie należało:
− odpowiedzialność za koordynowanie, nadzorowanie i realizację aspektów technicznych działalności Muzeum, w tym inwestycji, remontów, prac konserwatorskich oraz utrzymanie infrastruktury technicznej oraz terenów zielonych w Muzeum
− koordynacja i nadzór nad realizacją zadań pracowników gospodarczych (tj. konserwator, konserwator – montażysta) w Muzeum
Obowiązki na stanowisku:
1. Koordynacja i realizacja bieżących potrzeb remontowych oraz konserwatorskich (prace konserwatorskie przy pokryciach dachowych ze strzechy i gontów, prace przy podmurówkach i klepiskach, prace stolarskie przy budynkach i małej architekturze drewnianej) w oddziałach Muzeum.
2. Koordynacja i realizacja prac porządkowych przy budynkach i terenach zielonych w oddziałach Muzeum.
3. Odpowiedzialność i nadzór nad utrzymaniem i stanem technicznym budynków, infrastruktury, urządzeń i terenów zielonych w Muzeum.
4. Diagnostyka, analiza awarii, przeglądy oraz bieżące naprawy budynków oraz instalacji, lub innych w celu zapewnienia utrzymania pełnej sprawności obiektów.
5. Działania prewencyjne dotyczące stanu technicznego budynków oraz funkcjonowania urządzeń, instalacji.
6. Analiza sprawności technicznej, urządzeń, instalacji, oraz budynków muzealnych i udział w sporządzaniu planów związanych z realizacją inwestycji i remontów w Muzeum.
7. Planowanie zapotrzebowania na materiały konserwatorskie, części zamienne i materiały eksploatacyjne niezbędne do utrzymania w należytym stanie technicznym architektury drewnianej, sprzętu i urządzeń w Muzeum.
8. Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad ewidencją przeglądów, serwisów i obowiązkowych kontroli w oddziałach.
9. Uczestniczenie w radach budowy i innych spotkaniach związanych z remontami i inwestycjami,
w tym weryfikacja zgodności realizowanych prac remontowych w Muzeum z dokumentacją techniczną i kosztorysową oraz przepisami prawa budowlanego oraz przepisów związanych z ochroną zabytków.
10. Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań pracowników gospodarczych (tj. konserwator, konserwator – montażysta) w Muzeum.
11. Współpraca z referentem ds. inwestycyjno – remontowych.
12. Koordynacja działań technicznych we współpracy ze wszystkimi oddziałami Muzeum.
V. Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV)
2. list motywacyjny
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz do pobrania)
4. kserokopie dokumentów poświadczająca wykształcenie
5. kserokopie świadectw pracy lub dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego
6. oświadczenie kandydata o niekaralności oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz braku postępowania karnego wobec kandydata (formularz do pobrania)7. oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie stanu zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku (formularz do pobrania)
8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) (formularz do pobrania)
9. Inne dodatkowe kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności.
VI. Oferta
− umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu na czas określony – 6 m-cy, a potem kolejno zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy,
− wynagrodzenie zasadnicze: 5.465 zł brutto, dodatek stażowy
− proponowana data rozpoczęcia pracy: 1 listopada 2025 r.
− wymiar etat: 1/1
− miejsce pracy: Szymbark
− praca w o charakterze mieszanym (umysłowa i fizyczna) w terenie (prace remontowo –konserwatorskie przy budynkach, utrzymanie terenów zielonych) oraz z wykorzystaniem komputera
• praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00, sporadycznie z przypadkami przesunięcia na godziny późniejsze lub praca w weekend, wg harmonogramu imprez i wydarzeń organizowanych w Muzeum;
• praca na ww. stanowisku wymaga przemieszczania się w czasie pracy po terenie Muzeum, po terenie powiatu między oddziałami muzeum, transport obiektów na wystawy czasowe oraz transport materiałów budowlanych w ramach realizowanych prac konserwatorskich.
− wyjścia poza miejsce pracy, praca w terenie
− kontakt z wykonawcami, zleceniobiorcami, pracownikami i instytucjami
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
− Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko: koordynator ds. techniczno-budowlanych”, osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Muzeum), na adres: Muzeum – Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach, ul. Wróblewskiego 10 A, 38-300 Gorlice, w terminie
do 20.10.2025 r. do godz. 14:00
− dokumenty doręczone po upływie terminu nie będą rozpatrywane
− dokumenty przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę
VIII. Dodatkowe informacje:
− rekrutacja przebiega kilkuetapowo
I etap – analiza przesłanych ofert i wyłonienie kandydatów dopuszczonych do II etapu
II etap – rozmowa kwalifikacyjna z Komisją kwalifikacyjną, wyłonienie 3 najlepszych kandydatów, rekomendacja do zatrudnienia
− na rozmowie kwalifikacyjnej (II etap) kandydaci zobowiązani są przedłożyć oryginały dokumentu tożsamości oraz dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż zawodowy
− o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z Komisją kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie/mailowo (wstępny termin rozmowy planowany jest w dniach 27-30.10.2025),
− decyzję o wyborze kandydata podejmuje dyrektor,
− rozstrzygnięcie naboru zakłada się do dnia 31.10.2025,
− zawarcie umowy o pracę od dnia 1.11.2025,− zastrzega prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie bez podania przyczyny,
− do przeprowadzenia naboru Dyrektor Muzeum powołuje Komisję kwalifikacyjną
− ogłoszenie o naborze dostępne jest w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Muzeum oraz w siedzibie instytucji
− Muzeum zastrzega sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty
− Muzeum zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów
− Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawianie.
− podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26.06.1974 r., Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
− po ogłoszeniu wyników naboru dokumenty aplikacyjne osób, z którymi nie podjęto zatrudnienia zostaną odesłane/zniszczone w terminie 14 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.
− Informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na stronie BIP Muzeum, zatem odpowiedzi negatywne nie będą udzielane.
− informacji o konkursie udziela: Magdalena Zalesko – tel. 18 35 35 618
Gorlice, 2025-10-10
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.