Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie poszukuje pracownika na stanowisko: koordynator ds. wystaw i projektów artystycznych.
Zadania:
1) koordynacja realizacji wystaw i projektów, zwłaszcza projektów miejskich oraz współrealizowanych przez PGS,
2) inicjowanie i realizowanie programów i wydarzeń artystycznych i popularyzatorskich w PGS, oprowadzania merytoryczne po wystawach,
3) możliwa praca kuratorska przy realizacji wystaw,
4) nadzór nad montażami i demontażami wystaw, nadzór nad przygotowaniem wernisażu we współpracy z promocją,
5) gromadzenie i katalogowanie dokumentacji wystaw i wydarzeń,
6) sporządzanie umów cywilnoprawnych z osobami i instytucjami zewnętrznymi realizującymi wystawy i projekty w PGS,
7) praca i nadzór nad wydaniem zaproszenia, plakatu oraz katalogu,
8) opracowywanie wniosków aplikacyjnych do podmiotów zewnętrznych oraz pomoc w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej,
9) sporządzanie raportów merytorycznych,
10) obsługa księgozbioru PGS.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie humanistyczne: historia sztuki, kuratorstwo, kulturoznawstwo, muzeologia,
2) udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przy projektach kulturalnych oraz w zakresie realizacji zadań związanych z zarzadzaniem budżetem,
3) udokumentowana współpraca przy realizacji projektów wydawniczych.
4) dobra znajomość języka angielskiego,
5) znajomość pakietu office.
6) dobra organizacja pracy, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu, kreatywność, odporność na stres, odpowiedzialność, zaangażowanie, dyspozycyjność.
Galeria oferuje:
1) ciekawą pracę,
2) zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) możliwość poznania ciekawych osób z obszaru kultury, sztuki i mediów,
4) udział w wydarzeniach kulturalnych.
Dokumenty należy składać do 18 grudnia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Państwowej Galerii Sztuki.