Poznańskie Centrum Dziedzictwa (PCD), miejska instytucja kultury (zarządzająca markami: Brama Poznania, Trakt Królewsko-Cesarski, Centrum Szyfrów Enigma, Galeria Śluza oraz Fest Fyrtel) zatrudni w Bramie Poznania pracownika na stanowisku: lider Zespołu ds. Promocji.
Zadania:
• koordynacja, sprawowanie nadzoru nad powierzonymi zadaniami i ocena pracy podległego Zespołu;
• stała współpraca w zakresie promocji i reklamy z Zespołami PCD opiekującymi się poszczególnymi markami instytucji;
• realizacja zadań z zakresu PR wewnętrznego;
• nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnej, kampanii promocyjnych i działań PR dla PCD oraz podległych mu marek;
• koordynacja działań związanych z prowadzeniem stron internetowych oraz profili społecznościowych PCD i podległych mu marek;
• nadzór nad pracami wydawniczymi (w tym w szczególności współpracą z grafikami, drukarniami);
• współpraca z dziennikarzami, pracownikami mediów i domami mediowymi w zakresie promocji i marketingu;
• współpraca w zakresie promocji i komunikacji z instytucjami krajowymi i zagranicznymi o podobnym do PCD charakterze, z Urzędem Miasta Poznania oraz innymi podmiotami (takimi jak: instytucje kultury, placówki edukacyjno-kulturalne, szkoły, stowarzyszenia, fundacje, podmioty związane z branżą turystyczną);
• współpraca przy realizowaniu badań publiczności PCD;
• reprezentowanie PCD w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi, w tym mediami;
• przygotowanie rocznych planów pracy Zespołu Promocji i sprawozdań z wykonanych zadań;
• uczestniczenie w procesie przygotowywania budżetu PCD, sprawowanie nadzoru nad jego efektywnym wydatkowaniem;
• uczestniczenie w procesie przygotowywania planu zamówień publicznych PCD;
• przygotowywanie projektów umów, zleceń, zamówień, regulaminów związanych z obszarem
kompetencji Zespołu Promocji.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe;
• minimum 5 lat stażu pracy na stanowiskach związanych z promocją, marketingiem w kulturze udokumentowanych w portfolio;
• znajomość Poznańskiego Centrum Dziedzictwa – misji i idei, a także tożsamości podlegających
mu marek;
• wiedza w zakresie sposobu funkcjonowania mediów społecznościowych, realizacji cyklu wydawniczego, organizacji kampanii promocyjnych;
• umiejętne wykorzystanie kanałów dystrybucji informacji bazujące na profilu odbiorców;
• umiejętność pracy w zespole, rozwiązywania sytuacji kryzysowych;
• kreatywność, otwartość, elastyczność, rzetelność, sumienność, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań;
• dyspozycyjność ze względu na charakter pracy instytucji kultury;
• biegła znajomość obsługi komputera, platform do videokonferencji oraz streamingu;
• znajomość języka angielskiego na poziomie C1/C2.
Dokumenty należy składać do 10 grudnia 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie Poznańskiego Centrum Dziedzictwa.