piątek, 22 listopada, 2024

Lider Zespołu ds. Promocji w Bramie Poznania

Poznańskie Centrum Dziedzictwa (PCD), miejska instytucja kultury (zarządzająca markami: Brama Poznania, Trakt Królewsko-Cesarski, Centrum Szyfrów Enigma, Galeria Śluza oraz Fest Fyrtel) zatrudni w Bramie Poznania pracownika na stanowisku: lider Zespołu ds. Promocji.

Zadania:
• koordynacja, sprawowanie nadzoru nad powierzonymi zadaniami i ocena pracy podległego Zespołu;
• stała współpraca w zakresie promocji i reklamy z Zespołami PCD opiekującymi się poszczególnymi markami instytucji;
• realizacja zadań z zakresu PR wewnętrznego;
• nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnej, kampanii promocyjnych i działań PR dla PCD oraz podległych mu marek;
• koordynacja działań związanych z prowadzeniem stron internetowych oraz profili społecznościowych PCD i podległych mu marek;
• nadzór nad pracami wydawniczymi (w tym w szczególności współpracą z grafikami, drukarniami);
• współpraca z dziennikarzami, pracownikami mediów i domami mediowymi w zakresie promocji i marketingu;
• współpraca w zakresie promocji i komunikacji z instytucjami krajowymi i zagranicznymi o podobnym do PCD charakterze, z Urzędem Miasta Poznania oraz innymi podmiotami (takimi jak: instytucje kultury, placówki edukacyjno-kulturalne, szkoły, stowarzyszenia, fundacje, podmioty związane z branżą turystyczną);
• współpraca przy realizowaniu badań publiczności PCD;
• reprezentowanie PCD w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi, w tym mediami;
• przygotowanie rocznych planów pracy Zespołu Promocji i sprawozdań z wykonanych zadań;
• uczestniczenie w procesie przygotowywania budżetu PCD, sprawowanie nadzoru nad jego efektywnym wydatkowaniem;
• uczestniczenie w procesie przygotowywania planu zamówień publicznych PCD;
• przygotowywanie projektów umów, zleceń, zamówień, regulaminów związanych z obszarem
kompetencji Zespołu Promocji.

Wymagania:
• wykształcenie wyższe;
• minimum 5 lat stażu pracy na stanowiskach związanych z promocją, marketingiem w kulturze udokumentowanych w portfolio;
• znajomość Poznańskiego Centrum Dziedzictwa – misji i idei, a także tożsamości podlegających
mu marek;
• wiedza w zakresie sposobu funkcjonowania mediów społecznościowych, realizacji cyklu wydawniczego, organizacji kampanii promocyjnych;
• umiejętne wykorzystanie kanałów dystrybucji informacji bazujące na profilu odbiorców;
• umiejętność pracy w zespole, rozwiązywania sytuacji kryzysowych;
• kreatywność, otwartość, elastyczność, rzetelność, sumienność, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań;
• dyspozycyjność ze względu na charakter pracy instytucji kultury;
• biegła znajomość obsługi komputera, platform do videokonferencji oraz streamingu;
• znajomość języka angielskiego na poziomie C1/C2.

Dokumenty należy składać do 10 grudnia 2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie Poznańskiego Centrum Dziedzictwa.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełz...

VIII Forum Regionalne Między Małopolską a Górnym Śląskiem pt. „Po nitce do kłęb...

Barwy holi

W starożytnej Mithili – krainie położonej u podnóży Himalajów, poprzecinanej rz...

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...