niedziela, 23 lutego, 2025

Specjalista w Dziale Organizacji Wystaw w MHP w Warszawie

Muzeum Historii Polski poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista w Dziale Organizacji Wystaw.

Charakterystyka stanowiska i zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zaangażowana w przygotowanie oraz realizację wystaw czasowych Muzeum Historii Polski. Do jej obowiązków będzie należało w szczególności:

  • sporządzanie harmonogramów prac (samodzielnie lub we współpracy z kuratorami wystaw) oraz realizacji zadań zgodnie z przyjętymi założeniami;
  • planowanie budżetu wystawy oraz nadzór nad jego realizacją i utrzymaniem dyscypliny kosztów;
  • przygotowywanie wniosków o dofinansowanie wystaw i rozliczanie przyznanych dotacji;
  • koordynacja działań zespołu realizującego wystawę oraz nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań;
  • poszukiwanie materiałów na potrzeby wystawy (m.in. prowadzenie kwerend w archiwach i bibliotekach, zbiorach fotograficznych w Polsce i za granicą);
  • udział w przygotowaniu procedur związanych z wyłonieniem projektantów i wykonawców wystawy;
  • udział w procesie wyboru wykonawcy projektu graficznego i wykonawcy wystawy;
  • przygotowywanie umów z projektantami i podwykonawcami wystawy oraz nadzór nad realizacją warunków zawartych w umowach;
  • realizacja zakupów niezbędnych do produkcji wystawy w tym m.in.: przygotowywanie umów, opis faktur i dokumentów, prowadzenie we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi przetargów oraz przygotowywania ofert porównawczych;
  • współpraca z innymi działami Muzeum w celu realizacji wystaw czasowych;
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami zewnętrznymi.

Wymagania:

  • wykształcenie: wyższe humanistyczne;
  • doświadczenie pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i realizacją projektów wystawienniczych (mile widziane doświadczenie pracy w instytucjach kultury);
  • znajomość procesu przygotowania i produkcji wystawy;
  • wysoka kultura języka polskiego;
  • umiejętność współpracy i negocjacji z partnerami zewnętrznymi;
  • znajomość przepisów prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury;
  • doświadczenie przy wdrażaniu projektów z sektora kultury,
  • znajomość języka angielskiego, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem;
  • wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, dyskrecja;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność w działaniu;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie;
  • umiejętności komunikatywne i interpersonalne;
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
  • dobra znajomość pakietu MS Office i Office 365.

Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę, w pełnym wymiarze godzin;
  • praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • dostęp do świadczeń socjalnych;
  • możliwość skorzystania z pakietu sportowego;
  • możliwość skorzystania z pakietu medycznego.

Dokumenty należy składać do 9 października 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeo – Najczęściej wybierany, najnowo...

W dobie dynamicznego rozwoju technologii, zarządzanie zbiorami muzealnymi staje...

Noworoczna okazja na rozwój z systemem...

W tym wyjątkowym czasie chcielibyśmy zapytać czy zastanawiali się Państwo nad z...

Biblioteka w muzeum (i nie tylko)

Moduł biblioteczny w systemie Muzeo jest dedykowany do zarządzania zbiorami ksi...

Zimowy Wjazd do Huty 2025- Muzeum Przy...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach jak co roku, podczas ferii zimowych...

Profesjonalna ewidencja zbiorów

Każdy pracownik muzeum doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważna jest dokładna i ...