Kolektyw „Mamy Projekt” poszukuje managera wystaw (umowa o dzieło/zlecenie/kontrakt B2B/zdalna).
„Mamy Projekt” to kolektyw i NGO projektująca i realizująca działania społeczne, szczególnie z zakresu edukacji ekologicznej i zrównoważonego rozwoju. Nasze główne projekty to Ekoeksperymentarium.pl i Niemapa.pl oraz Punkt Zwrotny.
Opis stanowiska:
Mamy Projekt poszukuje osoby na stanowisko Manager wystaw, który zajmie się udostępnianiem istniejących wystaw edukacyjnych publiczności w całej Polsce. Nasze wystawy to przede wszystkim EkoEksperymentarium ale też Przeciek czy Przytul Polskę. Jesteśmy zgranym doświadczonym zespołem realizującym projekty o dużym znaczeniu społecznym i innowacyjnym podejściu do edukacji. Możesz pracować z domu on-line i telefonicznie, okazjonalnie wyjeżdżając na montaże.
Zadania dla Managera wystaw:
-poszukuje miejsc na kolejne prezentacje gotowych wystaw edukacyjnych (instytucje kultury, centra nauki etc.) w zakresie ok. 5-7 prezentacji rocznie,
-nawiązuje współpracę z urzędami w celu zrealizowania projektu i uzyskania wsparcia finansowego,
-aktywnie proponuje możliwości finansowania wystaw z różnorodnych źródeł i współpracuje w tworzeniu ofert i działaniach fundraisingowych,
-wspiera instytucje goszczące wystawę w realizacji projektu i poszukiwaniu funduszy (np. wnioski o dofinansowanie wystawy),
-ustala warunki współpracy i harmonogram prac,
-współpracuje z Partnerami wystawy w celu ustalenia świadczeń promocyjnych, premiery, działania wystawy,
-nadzoruje i organizuje montaż i demontaż oraz transport,
-prowadzi szkolenie animatorów (w rzadkich wypadkach również rekrutacja i nadzór nad ich pracą),
-nadzoruje utrzymanie i konserwację wystaw,
-nadzoruje proces zbierania zapisów grup zwiedzających.
-zbiera dane o działaniu wystaw i proponuje wprowadzanie zmian i ulepszeń,
-aktywnie proponuje realizowanie kolejnych projektów i udoskonalania istniejących,
-zbiera dane i tworzy raporty z działań,
-uczestniczy w zebraniach zespołu prezentując swoje działania i wspierając konsultacyjnie inne projekty i współpracując z działem promocji i edukacji
-proponuje i realizuje wydarzenia dodatkowe dziejące się wokół wystaw jeśli warunki Partnerstwa tego wymagają
Wymagania:
- Umiejętność zarządzania projektami z wieloma partnerami i podwykonawcami;
- Doświadczenie w pracy z instytucjami kultury lub centrami nauki oraz JST;
- Doświadczenie w realizowaniu wystaw i działań edukacyjnych;
- Wysokie kompetencje komunikacyjne w mowie i na piśmie;
- Umiejętność organizowania sobie samodzielnie pracy i stawiania sobie mierzalnych celów;
- Umiejętność współpracy w zespole;
- Gotowość do kilkudniowych wyjazdów na montaże i demontaże;
- Stała dyspozycyjność co najmniej 3 dni w tygodniu w godzinach 10-13;
Mile widziane:
- doświadczenie w produkcji i montażach,
- umiejętności graficzne,
- umiejętność pozyskiwania środków od sponsorów,
Praca w elastycznym wymiarze godzinowym, zdalna, polegająca głównie na kontakcie on-line i telefonicznym, okazjonalne wyjazdy na montaże i premiery wystaw. Oceniamy, że praca ta zajmuje ok.15-30 godzin tygodniowo, w zależności od intensywności realizowanych projektów i wyników. Istnieje możliwość rozszerzenia lub zwężenia zakresu współpracy. Praca jest bardzo różnorodna, nie znudzi Ci się. Możesz liczyć na wsparcie doświadczonego zgranego zespołu. Możesz proponować i realizować projekty zgodnie ze swoimi zainteresowaniami, sugerować nowe rozwiązania i pomysły. Realizujemy działania o znaczeniu społecznym i zmieniamy świat na lepsze.
Wynagrodzenie: 4 500 – 6 000 zł brutto.
Dokumenty należy składać do 3 lipca 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.