Muzeum Powstania Warszawskiego poszukuje pracownika na stanowisko: menager ds. projektów digitalowych i social mediów.
Zadania:
- tworzenie strategii komunikacji digitalowej Muzeum;
- koordynacja i obsługa wszystkich digitalowych kanałów informacyjnych muzeum (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube);
- samodzielne tworzenie i zarządzanie treścią w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej Muzeum;
- moderowanie treści pojawiających się na profilach społecznościowych;
- rozwój i poszerzanie zakresu ofertowego z obszaru online/interactive/social media;
- współtworzenie rozwiązań i projektów on-line, raportów oraz analiz;
- tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych we współpracy z innymi działami Muzeum oraz z zewnętrznymi agencjami;
- realizacja projektów medialno-komunikacyjnych;
- bieżące wsparcie przy eventach, obsługa socialmediowa;
- koordynacja pracy podwykonawców oraz współpracowników;
- tworzenie i egzekwowanie harmonogramu publikacji.
Wymagania:
- doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi w social media (w tym znajomość Facebook Ads);
- bardzo dobra orientacja w internecie i trendach social media;
- nienaganna znajomość języka polskiego, umiejętność redagowania krótkich tekstów;
- doświadczenie w administrowaniu stronami internetowymi (obsługa CMS);
- znajomość programów graficznych umożliwiająca samodzielne przygotowywanie grafik do mediów społecznościowych;
- mile widziana podstawowa znajomość programów do montażu wideo i tworzenia animacji;
- znajomość Google Analytics oraz zdolności analityczne;
- samodzielność;
- umiejętność niestandardowego i krytycznego myślenia;
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1;
- umiejętności pracy pod presją czasu;
- dyspozycyjność – część wydarzeń może odbywać się wieczorami lub w weekendy;
- wysoka kultura osobista.
Muzeum oferuje:
• pracę w prestiżowej instytucji kultury;
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu;
• możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
• benefity pracownicze (premie uznaniowe, dofinansowanie karty MultiSport, świadczenia z ZFŚS, karta przedpłacona na święta, dofinansowanie do wakacji);
• możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań.
Dokumenty należy składać do 2 lutego 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.