Czy polska branża turystyczna jest przygotowana na obcojęzycznych turystów? Sprawdźmy, dlaczego warto przygotować atrakcję pod zagranicznych gości i jak najlepiej podejść do tego tematu. Firma Droplabs zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu online „Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych”.
Już 10 maja odbędzie się kolejny webinar w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych Droplabs. Na tym wtorkowym spotkaniu online wraz z ekspertami branży turystycznej będziemy omawiać temat pozyskiwania i obsługi klientów obcojęzycznych w polskich atrakcjach:
- Ilu cudzoziemców odwiedza polskie atrakcje?
- Jakie są wyzwania przy dostosowaniu obiektów turystycznych do potrzeb klientów z zagranicy?
- Jak wygląda obsługa gości na miejscu?
- Jakie są stosowane kanały dotarcia do klientów zagranicznych?
Ten bezpłatny webinar odbędzie się 10 maja o godzinie 11:00, a po jego zakończeniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat i ebook z wieloma praktycznymi poradami, jak najlepiej dopasować swój obiekt turystyczny, aby cudzoziemcy chętnie go odwiedzali.
Więcej informacji na stronie Droplabs.