poniedziałek, 12 maja, 2025

Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych

Czy polska branża turystyczna jest przygotowana na obcojęzycznych turystów? Sprawdźmy, dlaczego warto przygotować atrakcję pod zagranicznych gości i jak najlepiej podejść do tego tematu. Firma Droplabs zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu online „Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych”.

Już 10 maja odbędzie się kolejny webinar w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych Droplabs. Na tym wtorkowym spotkaniu online wraz z ekspertami branży turystycznej będziemy omawiać temat pozyskiwania i obsługi klientów obcojęzycznych w polskich atrakcjach:

  • Ilu cudzoziemców odwiedza polskie atrakcje?
  • Jakie są wyzwania przy dostosowaniu obiektów turystycznych do potrzeb klientów z zagranicy?
  • Jak wygląda obsługa gości na miejscu?
  • Jakie są stosowane kanały dotarcia do klientów zagranicznych?

Ten bezpłatny webinar odbędzie się 10 maja o godzinie 11:00, a po jego zakończeniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat i ebook z wieloma praktycznymi poradami, jak najlepiej dopasować swój obiekt turystyczny, aby cudzoziemcy chętnie go odwiedzali.

Zapraszamy do zapisów.

Więcej informacji na stronie Droplabs.

ŹródłoDroplabs

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Wernisaż wystawy pt. „ Geometria Gaudi...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach zaprasza na wernisaż wystawy pt. „ ...

„Kwiatki Polskie” prosto ze Starachowi...

Ekipa programu „Kwiatki Polskie”, którego emisję można oglądać w Telewizji Pols...

Warsztaty archeologiczne „Żelazne Korz...

Przed nami kolejna edycja „Żelaznych Korzeni” – warsztatów archeologicznych org...

Udostępnienie zbiorów w internecie?

Jeśli posiadają Państwo system do ewidencji zbiorów i chcieliby udostępnić eksp...

Optymalizacja zarządzania zbiorami muz...

Muzea na całym świecie stawiają czoła rosnącym wyzwaniom związanym z efektywnym...