poniedziałek, 16 maja, 2022

Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych

Czy polska branża turystyczna jest przygotowana na obcojęzycznych turystów? Sprawdźmy, dlaczego warto przygotować atrakcję pod zagranicznych gości i jak najlepiej podejść do tego tematu. Firma Droplabs zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu online „Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych”.

Już 10 maja odbędzie się kolejny webinar w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych Droplabs. Na tym wtorkowym spotkaniu online wraz z ekspertami branży turystycznej będziemy omawiać temat pozyskiwania i obsługi klientów obcojęzycznych w polskich atrakcjach:

  • Ilu cudzoziemców odwiedza polskie atrakcje?
  • Jakie są wyzwania przy dostosowaniu obiektów turystycznych do potrzeb klientów z zagranicy?
  • Jak wygląda obsługa gości na miejscu?
  • Jakie są stosowane kanały dotarcia do klientów zagranicznych?

Ten bezpłatny webinar odbędzie się 10 maja o godzinie 11:00, a po jego zakończeniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat i ebook z wieloma praktycznymi poradami, jak najlepiej dopasować swój obiekt turystyczny, aby cudzoziemcy chętnie go odwiedzali.

Zapraszamy do zapisów.

Więcej informacji na stronie Droplabs.

ŹródłoDroplabs

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze artykuły autora