niedziela, 8 września, 2024

Samodzielny Referent (Inwentaryzator) w Bibliotece Głównej SGGW – Muzeum SGGW

Biblioteka Główna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie – Muzeum SGGW zatrudni pracownika na stanowisko: Samodzielny Referent (Inwentaryzator). Umowa o pracę na pełny etat.

Zadania:

  • Ewidencja, inwentaryzacja i opracowanie zbiorów muzealnych
  • Przygotowywanie obiektów do wypożyczeń wraz z dokumentacją
  • Nadzór nad magazynem zbiorów
  • Kwerendy wewnętrzne i zewnętrzne
  • Prowadzenie księgi inwentarzowej oraz księgi wpływów
  • Współpraca organizacyjna w zakresie przygotowania wystaw i innych wydarzeń muzealnych
  • Oprowadzanie zwiedzających, prowadzenie statystyki odwiedzin
  • Aktualizacja strony internetowej Muzeum i przygotowanie treści do materiałów promocyjnych
  • Przygotowywanie wniosków o zamówienia publiczne, umów o dzieło i rachunków
  • Przygotowywanie i rozsyłanie zaproszeń, prowadzenie baz teleadresowych
  • Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla zróżnicowanych grup wiekowych
  • Koordynowanie projektów kulturalnych w formule tradycyjnej i on-line
  • Fizyczna kontrola obiektów i ocena ich stanu zachowania

Wymagania:

  • Wykształcenie: wyższe humanistyczne (preferowany kierunek: historia, muzealnictwo, historia sztuki i nauki pokrewne) bądź przyrodnicze (z zainteresowaniami ukierunkowanymi na edukację i muzealnictwo)
  • Minimum 2-letni staż pracy udokumentowany świadectwami pracy
  • Doświadczenie zawodowe związane z pracą w muzeum, instytucji kultury lub jednostce nadzorującej powyższe instytucje
  • Znajomość zagadnień wiązanych z muzealnictwem i ochroną dziedzictwa kulturowego
  • Umiejętność opracowania zbiorów muzealnych
  • Praktyczna znajomość systemów muzealnych
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywność, kultura osobista i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1

Mile widziane:

  • Autorstwo lub  udział w projektach wystawienniczych
  • Udział w projektach edukacyjnych bądź doświadczenie w pracy pedagogicznej
  • Znajomość systemu związanego z zarządzaniem dokumentacją (np. EZD)

Muzeum oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – stawiamy na długoletnią współpracę
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w jednym z wiodących uniwersytetów przyrodniczych w Polsce, działającym w ramach europejskich sieci współpracy akademickiej
  • Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,  z możliwością ustalenia indywidualnego rozkładu czasu pracy w przedziale godzin 6:00-17:00
  • Wynagrodzenie dwuskładnikowe – wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy (od 4% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do grupowego pracowniczego ubezpieczenia na życie, prywatnej opieki medycznej, kasy zapomogowo-pożyczkowej, PPK
  • Świadczenia socjalne, m.in. dofinansowanie do wypoczynku oraz zniżki na pobyt w ośrodkach szkoleniowo-wypoczynkowych dla pracownika i jego dzieci, paczki na święta dla dzieci, dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych oraz zniżki na zajęcia prowadzone w obiektach sportowych SGGW
  • Przyjazne środowisko pracy na terenie zielonego kampusu oraz dostęp do lokali gastronomicznych i sklepów, obiektów sportowych, apteki i przychodni zdrowia, przedszkola, banku i bankomatu, biblioteki, usług weterynaryjnych, stacji kontroli pojazdów, bezpłatnego parkingu oraz rowerowni
  • Bardzo dobrze skomunikowaną lokalizację w centrum Ursynowa – dogodny dojazd autem (blisko trasa S2) oraz środkami komunikacji miejskiej (metro Służew/Ursynów/Stokłosy, autobusy linii 148,166,193,401)

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV do dnia 14 sierpnia 2024 r.

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Zastrzegamy sobie prawo zakończenia rekrutacji wcześniej lub  pozostawienia rekrutacji bez rozstrzygnięcia.

APLIKUJ

Obowiązek informacyjny dla kandydatów do pracy oraz współpracy
na podstawie umów cywilnoprawnych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (dalej: RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie z siedzibą przy ulicy Nowoursynowskiej 166, 02-787 Warszawa (dalej: SGGW lub Administrator).

Kontakt z Administratorem:

  • adres korespondencyjny: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa,
  • telefon: + 48 22 59 310 00.

Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.

W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ WYKORZYSTUJEMY DANE?

Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:

  • prowadzenia rekrutacji z wykorzystaniem danych innych niż niezbędne dla zawarcia umowy (np. zdjęć, informacji o stanie cywilnym, zainteresowaniach itp.), dobrowolnie przekazanych przez uczestnika rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO – zgoda),
  • realizacji obowiązków prawnych Administratora związanych z rekrutacją, w szczególności wynikających z przepisów Kodeksu pracy lub przepisów Kodeksu cywilnego  (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny),
  • dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, związanymi z rekrutacją lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes); terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny.

Danymi osobowymi niezbędnymi dla zawarcia umowy i realizacji obowiązków prawnych są:

  • imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, przekazane przez uczestnika rekrutacji dane kontaktowe oraz, jeżeli jest to niezbędne dla wykonywania pracy na określonym stanowisku, informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w przypadku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę),
  • imię (imiona), nazwisko, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, numer PESEL, numer NIP, informacje nt. urzędu skarbowego i oddziału NFZ, numer rachunku bankowego(w przypadku zatrudnienia na podstawie umowy cywilnoprawnej).

Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla udziału w rekrutacji oraz innych ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych może się wiązać z brakiem możliwości udziału w rekrutacji oraz realizacji innych ww. celów Administratora.

Informujemy, że Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.

JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?

Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów.

W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:

  • okres do momentu ewentualnego skutecznego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • okres rekrutacji (o ile kandydat nie wyrazi odrębnej zgody na uwzględnianie jego zgłoszenia w innych rekrutacjach Administratora),
  • okres przedawnienia roszczeń,
  • okres do momentu ewentualnego złożenia skutecznego sprzeciwu.

JAK WYCOFAĆ ZGODĘ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH?

W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych – w przypadku danych, które na jej podstawie są przetwarzane. Wycofanie zgody może odbyć się w szczególności przez kontakt z Administratorem za pośrednictwem wskazanych powyżej danych kontaktowych. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych takich danych i zostaną one usunięte. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.

JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?

Mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych – na zasadach określonych w RODO.

Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.

KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE?

Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać (oprócz osobom upoważnionym przez Administratora) innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom notarialnym lub prawnym).

JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (dalej: IOD), z którym można skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych za pośrednictwem:

  • adresu korespondencyjnego Administratora: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa,
  • adresu e-mail IOD: iod@sggw.edu.pl.

PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY (EOG)

Z powodu korzystania przez Administratora z usług firmy Microsoft, Państwa dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), m. in. do USA. Firma Microsoft zapewnia gwarancje wynikające z przestrzegania rozdziału 5 RODO oraz została zobowiązana do przestrzegania ochrony danych osobowych na podstawie standardowych klauzul umownych zawartych z SGGW. Więcej informacji można znaleźć pod adresem:

https://privacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeo – Najczęściej wybierany system d...

W dobie dynamicznego rozwoju technologii, zarządzanie zbiorami muzealnymi staje...

XI Międzynarodowa Konferencja Konserwa...

TERMIN I MIEJSCE KONFERENCJI Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spo...

XI edycja “Festiwalu Nauki”- Muzeum Pr...

Serdecznie zapraszamy na XI edycję Festiwalu Nauki która odbędzie się w dniu 18...

XI Festyn Historyczny “Mnisi i Hutnicy...

Opactwo Ojców  Cystersów w Wąchocku oraz Muzeum Przyrody i Techniki w Star...

XV Festyn Historyczny “Od Prasłowian d...

W dniu 12 września 2024r. w godzinach 9:00-13:00 na terenie Muzeum Przyrody i T...