Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie poszukuje kandydata na stanowisko: specjalista ds. administracji.
Zadania to m.in.:
- Załatwianie spraw związanych z bieżącą działalnością administracyjną oraz organizacyjno-prawną Muzeum;
- Nadzór nad umowami z dostawcami mediów oraz wykonawcami zewnętrznymi;
- Współdziałanie z Dyrektorem ds. Administracyjnych oraz kierownikiem Działu odnośnie planowania i realizacji budżetu zadaniowego Działu;
- Przygotowanie planów zamówień publicznych;
- Przygotowanie i obsługa postępowań prowadzonych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz postępowań prowadzonych zgodnie z regulaminem zamówień publicznych w Muzeum;
- Współpraca przy opracowaniu planów remontów oraz działań inwestycyjnych;
- Obsługa systemu związanego z inwentaryzacją środków trwałych;
- Koordynacja kontroli zarządczej w Muzeum;
- Organizacja, kontrola i nadzór bezpieczeństwa, w tym bhp i ppoż. na terenie i w obiektach użytkowanych przez Muzeum, ustalenie zasad eksploatacji i użytkowania obiektów, nadzór nad dokumentacja związaną z przeglądami obiektów budowlanych;
- Nadzór nad przestrzeganiem warunków dopuszczenia obiektów do użytkowania;
- Organizacja ochrony Muzeum i stały nadzór nad jego stanem bezpieczeństwa.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe;
- 4 lata doświadczenia zawodowego;
- Biegła obsługa komputera.
Dokumenty należy przesłać do 14 kwietnia 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.