czwartek, 26 czerwca, 2025

Specjalista ds. administracyjno-biurowych w Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie zatrudni pracownika na stanowisko: specjalista ds. administracyjno-biurowych.

Zadania:

• Obsługa sekretarska i kancelaryjna Muzeum KL Plaszow.
• Prowadzenie kalendarza pracy instytucji i kierownictwa.
• Przygotowywanie bieżących pism i korespondencji dla kierownictwa instytucji.
• Kompleksowa obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
• Organizowanie i koordynowanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.
• Zaopatrzenie Muzeum KL Plaszow w artykuły administracyjno-biurowe i gospodarcze, w tym zakup m. in. wyposażenia biur, materiałów piśmiennych, środków czystości.
• Przyjmowanie korespondencji i przekazywanie jej poszczególnym komórkom organizacyjnym zgodnie ze wskazaniami Reprezentanta Zarządcy.
• Ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej w obowiązującym systemie obiegu dokumentacji.
• Wysyłanie korespondencji.
• Odbieranie poczty elektronicznej.
• Przyjmowanie interesantów i udzielanie im niezbędnych informacji.
• Ewidencjonowanie dokumentów dotyczących Muzeum KL Plaszow według przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
• Rejestracja oraz załatwianie lub nadzorowanie załatwienia przez inne właściwe komórki organizacyjne wniosków adresowanych do Muzeum KL Plaszow.
• Prowadzenie rejestru pieczęci oraz biletów MPK.
• Koordynowanie spraw zw. z archiwum zakładowym Muzeum KL Plaszow.
• Kontrola i koordynacja spraw dotyczących umów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Muzeum KL Plaszow, tj. umów dot. ubezpieczenia mienia, telefonów, poczty, mediów, najmu itp.
• Dystrybucja przepisów wewnętrznych (zarządzeń, decyzji) wśród pracowników Muzeum KL Plaszow.
• Prowadzenie rejestru umów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagania konieczne:

• wykształcenie wyższe;
• co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku;
• biegła znajomość aplikacji MS Office;
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
• umiejętność obsługi aplikacji Microsoft Teams, WeTransfer, Google Calendar, platformy ePUAP;
• komunikatywność, nienaganna kultura osobista;
• umiejętności organizacyjne;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• samodzielność, sumienność i dokładność.

Wymagania dodatkowe:

• znajomość dodatkowych języków obcych;
• prawo jazdy kat. B;
• znajomość zasad funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych;
• kurs kancelaryjno-archiwalny.

Umowa: pierwsza umowa na okres próbny (3 miesiące) kolejne – na czas określony i nieokreślony.

Wynagrodzenie brutto: 4 000 – 5 500 PLN.

Dokumenty należy składać do 10 września 2023 r.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Festyn Ekologiczny „Zaginiony świat na...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach już po raz szesnasty organizuje dla...

FESTYN ZIELONOŚWIĄTKOWY

8 czerwca 2025 r. | godz. 12:00–17:00 | Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu R...

XIV Noc Muzeów

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach serdecznie zaprasza 17 maja o godz....

Wernisaż wystawy pt. „ Geometria Gaudi...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach zaprasza na wernisaż wystawy pt. „ ...

„Kwiatki Polskie” prosto ze Starachowi...

Ekipa programu „Kwiatki Polskie”, którego emisję można oglądać w Telewizji Pols...