czwartek, 24 kwietnia, 2025

Specjalista ds. administracyjno-biurowych w Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie zatrudni pracownika na stanowisko: specjalista ds. administracyjno-biurowych.

Zadania:

• Obsługa sekretarska i kancelaryjna Muzeum KL Plaszow.
• Prowadzenie kalendarza pracy instytucji i kierownictwa.
• Przygotowywanie bieżących pism i korespondencji dla kierownictwa instytucji.
• Kompleksowa obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
• Organizowanie i koordynowanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.
• Zaopatrzenie Muzeum KL Plaszow w artykuły administracyjno-biurowe i gospodarcze, w tym zakup m. in. wyposażenia biur, materiałów piśmiennych, środków czystości.
• Przyjmowanie korespondencji i przekazywanie jej poszczególnym komórkom organizacyjnym zgodnie ze wskazaniami Reprezentanta Zarządcy.
• Ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej w obowiązującym systemie obiegu dokumentacji.
• Wysyłanie korespondencji.
• Odbieranie poczty elektronicznej.
• Przyjmowanie interesantów i udzielanie im niezbędnych informacji.
• Ewidencjonowanie dokumentów dotyczących Muzeum KL Plaszow według przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
• Rejestracja oraz załatwianie lub nadzorowanie załatwienia przez inne właściwe komórki organizacyjne wniosków adresowanych do Muzeum KL Plaszow.
• Prowadzenie rejestru pieczęci oraz biletów MPK.
• Koordynowanie spraw zw. z archiwum zakładowym Muzeum KL Plaszow.
• Kontrola i koordynacja spraw dotyczących umów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Muzeum KL Plaszow, tj. umów dot. ubezpieczenia mienia, telefonów, poczty, mediów, najmu itp.
• Dystrybucja przepisów wewnętrznych (zarządzeń, decyzji) wśród pracowników Muzeum KL Plaszow.
• Prowadzenie rejestru umów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagania konieczne:

• wykształcenie wyższe;
• co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku;
• biegła znajomość aplikacji MS Office;
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
• umiejętność obsługi aplikacji Microsoft Teams, WeTransfer, Google Calendar, platformy ePUAP;
• komunikatywność, nienaganna kultura osobista;
• umiejętności organizacyjne;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• samodzielność, sumienność i dokładność.

Wymagania dodatkowe:

• znajomość dodatkowych języków obcych;
• prawo jazdy kat. B;
• znajomość zasad funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych;
• kurs kancelaryjno-archiwalny.

Umowa: pierwsza umowa na okres próbny (3 miesiące) kolejne – na czas określony i nieokreślony.

Wynagrodzenie brutto: 4 000 – 5 500 PLN.

Dokumenty należy składać do 10 września 2023 r.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Optymalizacja zarządzania zbiorami muz...

Muzea na całym świecie stawiają czoła rosnącym wyzwaniom związanym z efektywnym...

Zdarzenia muzealne – Maj 2025

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w zdarzeniach muzealnych odbywających się...

Wernisaż wystawy czasowej — „Mag...

Zapraszamy na rodzinną wystawę do Galerii Śluza!

Leonardo. Zbliżenia

Leonardo da Vinci to najbardziej znany artysta w historii. Ten wszechstronnie u...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...