Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie” ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych i zamówień publicznych, w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa o pracę
Liczba kandydatów do wyłonienia: 1
Wymagania niezbędne:
1.biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie,
2. wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe, w obszarze administracji i zamówień publicznych,
3. znajomość zasad organizacji, działania, finansowania jednostek sektora finansów publicznych
w szczególności instytucji kultury,
4. znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie Muzeum jako jednostki organizacyjnej samorządu województwa oraz uregulowań prawnych związanych ze sprawami prowadzonymi przez dział administracyjny,
5. znajomość systemów kancelaryjnych, systemu e-PUAP, zasad E-doręczeń,
6. bardzo dobra znajomość obsługi MS Windows oraz oprogramowania MS Office,
7. bardzo dobra znajomość obsługi komputerów, urządzeń biurowych.
8. możliwość podjęcia pracy niezwłocznie po rozstrzygnięciu naboru,
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów regulujących zasady gospodarowania nieruchomościami,
2. znajomość portalu ezamowienia.gov.pl,
3. znajomość oprogramowania ERP Comarch Optima,
4. znajomość zasad gospodarowania odpadami i systemu BDO,
5. znajomość zasad gospodarowania składnikami majątku JSFP,
6. znajomość zasad kontroli zarządczej,
7. znajomość obowiązków wynikających z przepisów prawa dla podmiotów korzystających ze środowiska naturalnego oraz aplikacji Eko-Płatnik i systemu Krajowego Ośrodka Badania i Zarządzania Emisjami.
Cechy osobowe:
– elastyczność,
– otwarte i nieszablonowe podejście do realizacji różnorodnych zadań,
– zdolność i chęć szybkiego uczenia się,
– własna inicjatywa i samodzielność w działaniu,
– rzetelność, punktualność i systematyczność,
– kreatywność.
Zakres wykonywanych zadań:
1.prowadzenie bieżących spraw działu administracyjnego w zakresie wynikającym z Regulaminu organizacyjnego Muzeum,
2. sporządzanie, sprawdzanie, ewidencjonowanie i dbanie o zgodny z regulacjami wewnętrznymi obieg dokumentów związanych z udzielaniem zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej progu ustawowego,
3. pomoc w realizacji procesu udzielania zamówień publicznych w trybach ustawowych,
4. koordynowanie spraw związanych z zawieraniem i realizacją umów,
5. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Muzeum w dostawy i usługi niezbędne do bieżącej działalności,
6. pomoc w prowadzeniu sekretariatu Muzeum,
7. współpraca przy redakcji artykułów w BIP,
8.śledzenie procesów legislacyjnych,
9. prowadzenie rejestrów i ewidencji.
Korzyści dla potencjalnego pracownika:
1. przyjazna atmosfera w pracy,
2. możliwość awansu i rozwoju,
3. umowa o pracę,
4. stabilna pozycja firmy na rynku (sfera budżetowa).
Wymagane dokumenty:
– list motywacyjny oraz curriculum vitae,
– kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe i udokumentowane umiejętności,
– oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych( do pobrania),
– kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie(do pobrania).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym na adres Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny” w Chorzowie 41-500 Chorzów, ul. Parkowa 25 z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. administracyjnych i zamówień publicznych ” lub złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum GPE w Chorzowie w godz. 7.30- 15.00 (od poniedziałku do piątku).
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.11.2024
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po terminie, nie będą rozpatrywane.
W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Muzeum.
Muzeum skontaktuje się z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatami.