niedziela, 5 stycznia, 2025

Specjalista ds. administracyjnych i zamówień publicznych w ŻIH

Dyrektor Żydowskiego Instytutu Historycznego im. Emanuela Ringelbluma w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko: specjalistka/specjalista ds. administracyjnych i zamówień publicznych.

Do głównych obowiązków należeć będzie m.in.: przygotowanie i przeprowadzanie postępowań podlegających ustawie Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym regulaminom ŻIH; udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych; wykonywanie obowiązków członka komisji przetargowych; wykonywanie obowiązków członka komisji przetargowych; zamieszczanie ogłoszeń w BZP / Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej; przygotowanie i publikowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na stronie BIP; sporządzanie rocznego sprawozdania do UZP; przygotowanie/aktualizacja planu zamówień publicznych; prowadzenie rejestru zamówień publicznych.

Wymagania niezbędne to m.in.: wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows i pakietu Office; znajomość aktualnych przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych.

Dokumenty należy składać do 12 lutego 2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Instytutu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Pierwsze z cyklu spotkań – prelekcji d...

Prelekcja trwała 90 min. Obok traktatów o czarownictwie, które były czytane prz...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...