Muzeum Narodowe w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. elektronicznej ewidencji.
Główne zadania:
• rejestracja metadanych opisowych zabytków z kolekcji Gabinetu Rycin i Rysunków w systemie do ewidencji i zarządzania zabytkami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie zakresu, form i sposobu ewidencjonowania zabytków w muzeach oraz zgodnie z Instrukcją ewidencjonowania zabytków MNW;
• współpraca z Działem Inwentarzy w zakresie zasad ewidencjonowania zabytków;
• weryfikacja zapisów w oparciu o istniejącą dokumentację papierową oraz zabytki fizycznie;
• współpraca z Merytorycznym Administratorem Bazy danych w zakresie ewentualnie rejestracji nowych haseł słownikowych;
• współpraca z pracownikami merytorycznymi w zakresie opisów zabytków;
• uczestnictwo w pracach związanych z realizacją projektu pn. „Hereditas. Digitalizacja i udostępnianie zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie” realizowanego z dofinansowaniem z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w ramach działania 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego”, poddziałanie 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe kierunkowe : ukończone studia na kierunku historia sztuki lub kulturoznawstwo;
- doświadczenie w pracy w muzeum (także wolontariat);
- odpowiedzialność;
- umiejętność współpracy w celu sprawnego przebiegu realizacji projektu;
- umiejętność planowania i zdolności organizacyjne.
Muzeum oferuje:
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej instytucji kultury;
- ciekawe zadania wykonywane w przyjaznym i kreatywnym zespole;
- doskonałą, niekorporacyjną atmosferę pracy;
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pierwsza umowa na 3 miesiące, druga na 1-rok, lub na czas trwania zadania tj. do dnia 31.07.2023 r.;
- wymiar czasu pracy pełen etat w wymiarze 8 godzin dziennie.
Dokumenty należy składać do 29 maja 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.