Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku zatrudni na stanowisko: specjalista ds. IT.
Główne obowiązki to m.in.: prowadzenie obsługi technicznej i wykonywanie napraw sprzętu komputerowego; prowadzenie obsługi eksploatacyjnej sprzętu komputerowego; techniczna obsługa urządzeń sieciowych; instalacja i konfiguracja aplikacji biurowych i dedykowanych.
Wymagania to m.in.: wykształcenie średnie / wyższe o profilu IT lub profilu pokrewnym technicznym (zapraszamy do udziału w rekrutacji studentów 4 i 5 roku uczelni wyższych kierunków informatycznych, jak również uczniów szkół o profilu technik informatyk); znajomość konfiguracji i obsługi systemów operacyjnych MS Windows, oprogramowania MS Office 365, Active Directory; znajomość podstawowych zagadnień dotyczących sieci LAN; umiejętność instalacji i obsługi sprzętu multimedialnego; znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem systemów informatycznych; znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na posługiwanie się dokumentacją oraz na zdobywanie wiedzy.
Mile widziana znajomość systemów: Piccolo, QNAP, AD, AV.DS, Iksoris.
Dokumenty należy składać do 3.02.2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.