piątek, 22 listopada, 2024

Specjalista ds. komercjalizacji przestrzeni w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. komercjalizacji przestrzeni.

Zadania główne:

● tworzenie planów i ofert komercjalizacji przestrzeni muzeum (w tym cenników i warunków realizacji) i promocja oferty wynajmu komercyjnego powierzchni w siedzibie głównej Muzeum i w oddziałach Muzeum;
● przygotowywanie kalkulacji rocznych kosztów i planów wynajmów komercyjnych (budżetowanie);
● prowadzenie i nadzór nad realizacją ww. wydarzeń poprzez konsultowanie uzgodnień organizacyjno-technicznych oraz prowadzenie kalendarza wynajmów, tworzenie harmonogramu rezerwacji, formularza ofertowego, arkusza wyceny, podpisywanie umów, sporządzanie sprawozdań i rozliczeń;
● aktywne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie nowych kontaktów i utrzymywanie dobrych relacji z podmiotami zewnętrznymi (w tym z agencjami eventowymi);
● monitorowanie rynku eventowego w Warszawie/Polsce i dostosowanie oferty Muzeum do sytuacji rynkowej;
● opracowanie, aktualizacja i administracja strony internetowej w zakładce „wynajmy”;
● obsługa klientów wynajmujących przestrzeń na wydarzenie, w tym przeprowadzanie wizji lokalnych, obecność na wydarzeniach, podpisywanie umów, rozliczenie;
● współpraca przy realizacji projektów i wydarzeń specjalnych oraz współpraca z innymi działami Muzeum;
● bieżąca, profesjonalna obsługa partnerów wynajmujących przestrzeń muzeum i budowanie długotrwałych relacji;
● współpraca z kierowniczką działu oraz innymi działami muzeum w zakresie współpracy z partnerami biznesowymi i realizacji świadczeń dla sponsorów Muzeum.

Zadania pomocnicze i okresowe:

● udział w ewaluacjach projektów i procesów i ewaluacjach pracowniczych;
● przygotowywanie raportów sprawozdawczych i miesięcznych raportów przychodów;
● współpraca przy tworzeniu polityki i regulaminów wynajmów przestrzeni Muzeum.

Wymagania:

● dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia;
● minimum 3-letnie doświadczenie, w tym przynajmniej roczne doświadczenie w najmie nieruchomości/powierzchni komercyjnych, organizacji wydarzeń;
● dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
● dobra znajomość obsługi komputera (MS Office);
● podstawowa znajomość zasad funkcjonowania systemów CMS;
● doświadczenie w negocjacjach biznesowych.

Mile widziane:

● doświadczenie z zakresu zarządzania projektami
● podstawowa znajomość norm i regulacji prawnych w najmie nieruchomości/powierzchni komercyjnych, organizacji wydarzeń

Kompetencje osobiste:

● wysoka kultura osobista i wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
● bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dbałość o szczegóły
● umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
● otwartość, odpowiedzialność i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań
● inicjatywa w podejmowaniu działań, samodzielność,
● zaangażowanie, sumienność,
● umiejętność pracy pod presją czasu
● proaktywne podejście do Klienta
● umiejętność pracy w zespole
● zdolność do wielozadaniowości, efektywnego zarządzania czasem, samodzielnej organizacji pracy

Muzeum oferuje:

● stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
● wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 5500-6500 zł brutto (zależne od posiadanego doświadczenia),
● dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy na podstawie świadectw pracy),
● wewnętrzne szkolenia rozwojowe,
● przeniesienie siedziby Muzeum do prestiżowej lokalizacji na Placu Defilad (planowany termin w 2024 r.),
● dopłaty do wypoczynku z ZFŚS,
● pakiet medyczny (częściowo finansowany przez Pracodawcę),
● po okresie próbnym legitymacja służbowa umożliwiająca darmowe wejścia do muzeów w Polsce,
● zniżka w Naszym M Sklepie na książki i katalogi, pocztówki, plakaty do wystaw,
● możliwość poznania ciekawych osób z obszaru kultury, sztuki i mediów,
● panuje u nas atmosfera wzajemnego wsparcia, szczególnie podczas okresu próbnego,
● mówimy sobie po imieniu,
● Pies w biurze? Czemu nie – my jesteśmy otwarci https://www.instagram.com/pieski_w_msn/
● a po pracy wiosła w dłoń – zapraszamy do Koła Wioślarskiego.

Aplikować należy poprzez eRecruiter do 12 stycznia 2024 r.

Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełz...

VIII Forum Regionalne Między Małopolską a Górnym Śląskiem pt. „Po nitce do kłęb...

Barwy holi

W starożytnej Mithili – krainie położonej u podnóży Himalajów, poprzecinanej rz...

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...