piątek, 22 listopada, 2024

Specjalista ds. komunikacji i marketingu w Muzeum Narodowym w Gdańsku

Muzeum Narodowe w Gdańsku zatrudni dwie osoby na stanowisku: specjalistka/specjalista ds. komunikacji i marketingu.

Zadania:

  • współtworzenie i realizacja strategii komunikacji Muzeum Narodowego w Gdańsku;
  • pisanie, redagowanie tekstów na potrzeby Muzeum;
  • współprowadzenie stron internetowych i social mediów instytucji;
  • przygotowywanie pism i dokumentów dotyczących pracy działu;
  • współpraca z mediami, w tym mediami zagranicznymi oraz tworzenie informacji prasowych;
  • praca nad rozwojem publiczności muzeum w ramach prowadzonych przez instytucję projektów;
  • prowadzenie działań marketingowych na rzecz instytucji i współpraca z jej partnerami;
  • prowadzenie działań związanych z tzw. visual merchandisingiem instytucji;
  • aktywny udział w realizacji procedur z zakresu zamówień publicznych w ramach realizowanych zadań oraz wykorzystania pozyskanych środków finansowych;
  • zastępowanie pracowników działu w czasie ich nieobecności;
  • wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego i dyrekcji w zakresie pracy działu i realizacji projektów.

Wymagania to m.in.:

  • wykształcenie wyższe (preferowane studia o profilu humanistycznym);
  • umiejętność sprawnego pisania tekstów specjalistycznych, reklamowych, notatek prasowych;
  • umiejętność sprawnego redagowania i korekty tekstów w języku polskim;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • mile widziana wiedza merytoryczna w zakresie historii sztuki i kultury współczesnej;
  • umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy realizacji zadań na zajmowanym stanowisku;
  • obsługa komputera (MS Office, Internet);
  • kreatywność, umiejętność tworzenia ciekawych treści na potrzeby social mediów instytucji;
  • umiejętność obsługi i redagowania stron internetowych w środowisku CMS.

Dodatkowym atutem będą:

  • doświadczenie w kontaktach z mediami;
  • umiejętność obsługi programów graficznych ze środowiska Adobe InDesign i Photoshop.

Wynagrodzenie: 3 500 – 4 500 zł brutto.

Dokumenty należy składać do 14 listopada 2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełz...

VIII Forum Regionalne Między Małopolską a Górnym Śląskiem pt. „Po nitce do kłęb...

Barwy holi

W starożytnej Mithili – krainie położonej u podnóży Himalajów, poprzecinanej rz...

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...