Muzeum Fotografii w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. komunikacji.
Zadania to m.in.:
- opracowanie strategii mediów społecznościowych Muzeum Fotografii w Krakowie, w tym planowanie, koordynacja i realizacja działań w mediach społecznościowych;
- administrowanie stroną internetową Muzeum w języku polskim i angielskim, przygotowanie treści publikowanych na stronie, rozwijanie nowych funkcjonalności www;
- przygotowanie materiałów video do wykorzystania w mediach społecznościowych MuFo (np. Instagram Reels);
- promowanie działalności, marki i wizerunku Muzeum poprzez wszystkie media, przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych i promocyjnych;
- opracowywanie i aktualizacja baz kontaktowych MuFo;
- dbanie o spójną strategię komunikacji Muzeum, w tym komunikaty i materiały wizualne;
- współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami;
- pozyskiwanie partnerów, sporządzanie umów barterowych i sponsorskich;
- nadzór nad wywiązywaniem się ze zobowiązań wynikających z podpisanych umów;
- inne prace koncepcyjne, administracyjne i biurowe z zakresu działań promocyjnych, marketingowych i komunikacyjnych.
Wymagania podstawowe:
• wykształcenie wyższe, preferowane kierunki humanistyczne;
• minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
• doświadczenie w realizacji/koordynacji działań komunikacyjnych minimum dwóch wydarzeń/projektów o charakterze kulturalnym;
• znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1 (dobra komunikacja w mowie i piśmie z uwzględnieniem konieczności prowadzenia mediów społecznościowych oraz administrowania stroną www w języku angielskim);
• umiejętność pracy w zespole;
• umiejętność budowania pozytywnych relacji;
• wysoka kultura osobista.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu marketingu, promocji, PR itp.;
• rozeznanie w środowisku kultury oraz znajomość specyfiki funkcjonowania instytucji kultury;
• doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
• doświadczenie w opracowywaniu strategii działań w mediach społecznościowych;
• znajomość jednego dodatkowego języka obcego na poziomie minimum B2;
• znajomość podstawowych zagadnień związanych z dostępnością mediów społecznościowych i stron www.
Muzeum oferuje:
• pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
• możliwość rozwijania kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, kursach kierunkowych i studiach podyplomowych;
• możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia unikatowego doświadczenia;
• współpracę z prężnym zespołem.
Dokumenty należy składać do 18 lipca 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.