niedziela, 22 grudnia, 2024

Specjalista ds. komunikacji w Muzeum Fotografii w Krakowie

Muzeum Fotografii w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. komunikacji.

Zadania to m.in.:

  • opracowanie strategii mediów społecznościowych Muzeum Fotografii w Krakowie, w tym planowanie, koordynacja i realizacja działań w mediach społecznościowych;
  • administrowanie stroną internetową Muzeum w języku polskim i angielskim, przygotowanie treści publikowanych na stronie, rozwijanie nowych funkcjonalności www;
  • przygotowanie materiałów video do wykorzystania w mediach społecznościowych MuFo (np. Instagram Reels);
  • promowanie działalności, marki i wizerunku Muzeum poprzez wszystkie media, przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych i promocyjnych;
  • opracowywanie i aktualizacja baz kontaktowych MuFo;
  • dbanie o spójną strategię komunikacji Muzeum, w tym komunikaty i materiały wizualne;
  • współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami;
  • pozyskiwanie partnerów, sporządzanie umów barterowych i sponsorskich;
  • nadzór nad wywiązywaniem się ze zobowiązań wynikających z podpisanych umów;
  • inne prace koncepcyjne, administracyjne i biurowe z zakresu działań promocyjnych, marketingowych i komunikacyjnych.

Wymagania podstawowe:

• wykształcenie wyższe, preferowane kierunki humanistyczne;
• minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
• doświadczenie w realizacji/koordynacji działań komunikacyjnych minimum dwóch wydarzeń/projektów o charakterze kulturalnym;
• znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1 (dobra komunikacja w mowie i piśmie z uwzględnieniem konieczności prowadzenia mediów społecznościowych oraz administrowania stroną www w języku angielskim);
• umiejętność pracy w zespole;
• umiejętność budowania pozytywnych relacji;
• wysoka kultura osobista.

Wymagania dodatkowe:

• wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu marketingu, promocji, PR itp.;
• rozeznanie w środowisku kultury oraz znajomość specyfiki funkcjonowania instytucji kultury;
• doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
• doświadczenie w opracowywaniu strategii działań w mediach społecznościowych;
• znajomość jednego dodatkowego języka obcego na poziomie minimum B2;
• znajomość podstawowych zagadnień związanych z dostępnością mediów społecznościowych i stron www.

Muzeum oferuje:

• pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
• możliwość rozwijania kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, kursach kierunkowych i studiach podyplomowych;
• możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia unikatowego doświadczenia;
• współpracę z prężnym zespołem.

Dokumenty należy składać do 18 lipca 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...